HF Café... daar is altijd wat mee

Weird flex but OK.
Zo goed jeugd?

Ik ben blij dat ik niet zo iemand in m’n privésfeer heb maar fijn voor je dat jij hem wel kan hebben. :wink:

5 likes

Ik doe ook mee! Vooral juist om die Brunnmontagne. Ben van plan om als ik hem win, elke dag een foto ervan te plaatsen en @HanDavinci te taggen in de foto.

11 likes

:joy::joy:
Plaatje bij het praatje

5 likes

Als ik de BM win, gaat ie per opbod via PB weg. Uiteraard dient het hoogste bod direct overgemaakt te worden naar het goede doel.

8 likes

erg nobel!

2 likes

Nou ja, ik draag hem niet en zo weet ik zeker dat ik er niet mee blijf zitten.

6 likes

Goed plan, doe ik aan mee…:+1:

3 likes

Dat is dus ook precies mijn idee…

2 likes

Vast iemand die er dan wel blij mee is :smiley:

zou het een mogelijkheid zijn dat @Brunmontagne een kleine gravure aanbrengt aan het horloge? dan is het wel echt een speciaaltje.

2 likes

oh en @Jurk zet mij ook maar op de lijst :smiley:

1 like

Leuk! Ik zal vanavond de administratie bijwerken :ok_hand:

3 likes

Jammer dat ik geen held ben in het maken van cartoons, anders had ik daar wel iets voor gemaakt :innocent:
Jurk aan tafel met papierwerk om zich heen…

1 like

Jij bent weer sterk in verhalen schrijven. Mijn voorstel aan Jur was ook om jou het onderschrift bij de strips te laten schrijven, en niet @Blauwbeer.

Ik ben je verhaal over riddertje Roleks en de heksenkaas nog steeds niet vergeten.

7 likes

:shushing_face:

Ik geef toe, dat ik dat anders had kunnen doen, maar als er ook maar een paar mensen plezier aan hebben gehad, dan is me dat het waard geweest. Alsof ik de enige ben, die ooit een blunder heeft gemaakt…

1 like

Ik blader nog regelmatig door het verhaal hoor. :+1:t3::smile:

1 like

Begrijpelijk. Jur heeft zich echter gerealiseerd dat dit een echt koffietafelboek kan worden. En om nou iedere keer dat weg te moeten leggen als je ouders of de pastoor op bezoek komen.

Zeg je nou wat ik denk dat je zegt? :face_with_raised_eyebrow:
Getver. Tijd dat de kuisheidsvlagger dit topic met een bezoek vereert.

5 likes

Je moet ergens beginnen! :+1:

:joy::+1:

Stiekem lachen er nog steeds een hoop leden om en wordt ik er geregeld (per pb) aan herinnerd, dus je hebt zeker iets voor elkaar gekregen.

Hier zie je.

Dat klopt. De verhaallijn van @VmaxNL past net niet bij Riddertje Rolex. Riddertje Rolex is een snobje die meisjes nog stom vindt en zoenen vies.

4 likes

Ah. Riddertje R. Rolex dus.

5 likes

Rrriddahrrrtjuh Air Rrrohwleks dus?

Ja een air heeft degene die ik bedoel zonder meer…