Ik dacht dat nikey’s altijd in paren kwamen…
Dat is attent!
Vind het per opbod verkopen voor extra geld voor het goede doel ook wel een mooie. En als iemand hem wint en die er super blij mee is, dat is het mooiste.
Ah, ik dacht een smurf. Of ben ik nu helemaal mis?
Zet mij ook maar op de lijst.
Tikkies kan ik echter niets mee, dus doe maar net alsof ik in België woon
Ik weet niet waar jij op doelt. Ik bedoel dit op een hele keurige manier. Ik schrijf voor mijn hobby, dus omdat ik het leuk vindt. En dat is echt niet alleen maar 18+… En als anderen mijn werk leuk vinden, dan is daar niets mis mee.
Ik zou kunnen zeggen, dat je zelf een beetje een “dirty” mind hebt
Zullen we afspraken dat je géén verhaal gaat schrijven over Ridder Roleks en de blauwbalbeer
Hij heeft anders snel in de gaten hoe die Blauwbal in elkaar steekt.
Ik kan een mooi verhaal altijd waarderen.
En het Ridder Roleks verhaal wás mooi geschreven (ik heb hem ook nog ).
Het 18+ deel kan toch ook weggelaten worden zodat zich daar niemand aan hoeft te storen?
Deal. En zeker geen 18+ versie, past hier ook niet.
Alleen een mind dan. Bij single vriendje @Blauwbeer gebeurt al vijf jaar niks meer in dat lege huis en daarvoor was in de wisselwerking met mevrouw Blauwbeer de prik ook al een jaar of tien van de cola.
Dat zijn dan jouw woorden. Ik ken hem niet persoonlijk, en ik zie niet in, waarom ik hem daarmee zou moeten kleineren. Voor mij heeft deze kwestie afgedaan. Ik heb mijn zegje erover gedaan, en ook mijn verweer gehouden. Wat anderen er verder over denken, dat laat ik aan henzelf over.
Uitklapbare centerfold lost alle problemen op.
100 zou een mooi aantal zijn !!
Stuur een berichtje naar @Jurk als jij voor 30 euro ( mag meer natuurlijk ) kans wilt maken op :
Een Rolex of een Brunmontagne.
Je krijgt met alle zekerheid een prachtige HF strip en je steunt het goede doel!
Wees erbij !
Ik vind 100 karig. 125 is het absolute minimum. Wanneer sluit de inschrijving? Dat zou ik aan het hoofd administratie moeten vragen, maar dat ben ik zelf.
Laatste week november.
Oh, dan is 150 het minimum. Misschien moeten we @anon53002072EV vragen als social media manager. Jij hebt daar ervaring mee toch Hans?
De eerste had ik nog niet gehoord, is dat echt? De tweede wel.