denk ook niet dat hij graag gepaayd wordt…
Zo’n besnijder?
Geeft toch wel een apart beeld aan geloofsovertuigingen waarbij besnijdenis gebruikelijk is.
En zo te zien nog in de grondverf…?
kan ik nog mee doen, Jurk?
Ik wil m wel! De Brunmontagne zou ik echter zo weer terug in de verloting gooien.
Zoveel mensen zoveel smaken
Zeker!! Leuk!

geloofsovertuigingen waarbij besnijdenis gebruikelijk is
God heeft de man geschapen naar zijn eigen evenbeeld, dus die is perfect, behalve dat kleine stukje huid aan het eind van je pielemuis, dat moet eraf
Ik denk toch dat dat van die rib een leugen was. Eerst maakte God de vrouw met zo’n slurf, maar tja… toen moest hij nog een man maken, die was de lul. En zo is het altijd gebleven.
Die voorhuis, sja. Schijnt makkelijker schoon te houden te zijn in de woestijn. Geloofsregels zijn kennelijk makkelijker op te dragen als hygieneregels.

in de woestijn
daar zeg je wat, zand ertussen, brrr

flowert:
Ik ben gewoon bang dat er in december een kerel met een Meistersinger door mijn brievenbus staat te zeiken.
Komt deze als inlegvel in de strip @Jurk ?
goed idee!
Leuk! Zo druppelen we naar de 125
Morgen zal er gewoon weer een nieuwe HF café zijn.

Ik ben gewoon bang dat er in december een kerel met een Meistersinger door mijn brievenbus staat te zeiken.
Ik heb Jurk voor de zekerheid het adres van mijn buren gegeven. Die hebben een volwassen gleuf en tegeltjes in de hal.
Maak je niet druk. Het lukt m toch niet helemaal naar de zolderkamer te vloeien.

Die hebben een volwassen gleuf en tegeltjes in de hal.
Je hoeft nou niet gelijk je buurvrouw te benoemen…
Stil hier…
Kan me niet voorstellen, dat er niemand meer is, die dit goede doel niet wil steunen…