HF Café... daar is altijd wat mee

denk ook niet dat hij graag gepaayd wordt…

8 likes

Ik heb geeneens een tochtborstel (is dat echt een woord?). Wel zo’n deurtje aan de binnenkant.

26 likes

:joy:

1 like

Zo’n besnijder?

4 likes

Geeft toch wel een apart beeld aan geloofsovertuigingen waarbij besnijdenis gebruikelijk is.

En zo te zien nog in de grondverf…? :wink:

kan ik nog mee doen, Jurk?

1 like

Ik wil m wel! De Brunmontagne zou ik echter zo weer terug in de verloting gooien.
Zoveel mensen zoveel smaken :slightly_smiling_face:

1 like

Zeker!! Leuk!

God heeft de man geschapen naar zijn eigen evenbeeld, dus die is perfect, behalve dat kleine stukje huid aan het eind van je pielemuis, dat moet eraf

1 like

Ik denk toch dat dat van die rib een leugen was. Eerst maakte God de vrouw met zo’n slurf, maar tja… toen moest hij nog een man maken, die was de lul. En zo is het altijd gebleven.

Die voorhuis, sja. Schijnt makkelijker schoon te houden te zijn in de woestijn. Geloofsregels zijn kennelijk makkelijker op te dragen als hygieneregels.

daar zeg je wat, zand ertussen, brrr

1 like

Komt deze als inlegvel in de strip @Jurk ?

5 likes

:joy::ok_hand: goed idee! :ok_hand:

2 likes

@Jurk ik doe ook mee!

1 like

Leuk! Zo druppelen we naar de 125 :ok_hand:

Morgen zal er gewoon weer een nieuwe HF café zijn. :+1:

8 likes

Ik heb Jurk voor de zekerheid het adres van mijn buren gegeven. Die hebben een volwassen gleuf en tegeltjes in de hal. :+1:

3 likes

Maak je niet druk. Het lukt m toch niet helemaal naar de zolderkamer te vloeien.

3 likes

Je hoeft nou niet gelijk je buurvrouw te benoemen…

3 likes

Stil hier…
Kan me niet voorstellen, dat er niemand meer is, die dit goede doel niet wil steunen…

1 like