HF Café... daar is altijd wat mee

Ik denk dat dat ook wel weer komt. Om nou elke dag te posten dat je alleen maar een pm naar @jurk hoeft te sturen om een prachtige strip te krijgen en nog kans te maken op 2 mooie horloges, voor het luttele bedrag van €30. En met dat bedrag eigenlijk alleen maar een goed doel sponsoren omdat die mannen het belangeloos doen… Binnenkort weer even wat spammen, maar niet teveel. Anders gaat het leuke er van af.

5 likes

En een groepsfoto tekenen van de avatars die hem gekocht hebben. :open_mouth: :crazy_face:

5 likes

:open_hands:

1 like

Op 1,5 meter afstand?
Jur, wij hebben hier nog wel rollen papier van 20.000m liggen.

3 likes

Dan komt het goed!

2 likes

Ik had @Jurk gisteren aan de telefoon over wat praktische zaken en er is nog geen tekening voor de voorkant.

Ik ga dezelfde lay-out doen als vorig jaar, zodat ze naast elkaar in een kast kunnen staan of bovenop elkaar op een koffietafeltje. Dat is gewoon cool.

Het laatste woord is aan onze tekenaar, maar als iemand een leuk idee heeft voor een cover, kom maar op met de inspiratie!

Edit:

Ik kies deze, dat snappen jullie:

9 likes

Biertje erbij altijd goed idee!

2 likes

2 opties van mij kant.
Of een foto van @Jurk

Of de groepsfoto van onze huisbeer.
Kan die zo snel niet vinden.
afbeelding

7 likes

Deze bedoel ik voor MonsterT

12 likes

Zal toch wel bij een tekening gebleven zijn? :joy:

1 like

Ja … deze is toch wel een hele mooie . Blijft wel apart zo een eerbetoon !!!

3 likes

Ik heb mijzelf altijd gezien als cover model

7 likes

Ja, goede. Jij zou het goed doen op de voorkant. :+1:

2 likes

Ik vind je een enorme @flowert! Je weet best dat @Drebin niet houdt op papier.

1 like

Kan iemand een kleine samenvatting geven van de strip/horloges actie? Kon hey niet zo 123 vinden…

1 like

Bij deze

2 likes

Wacht eerst morgen maar af! :+1:

8 likes

Haha ben benieuwd !!!

1 like

Dude, ik heb er nog geen.

1 like

Hoezo, hij had het niet over een avatar die op een persoon hoeft te lijken toch? @jurk kan denk ik wel een klok die over de waslijn hangt tekenen…

Misschien dat ik nog we een andere avatar kies… zal ik een foto van mijzelf in zwembroek kiezen in mijn gespierde lijf (slecht iets overgewicht… :grimacing:) ? Of een rare fractal, gewoon om @jurk een uitdaging te geven om te tekenen… :thinking: :kissing_heart:

3 likes