HF Café... daar is altijd wat mee

Druk bezet café deze week ondanks corona :wink:

Er was weer een hoop inspiratie voor jou deze week kan ik mij zo voorstellen. Hij is dan ook weer super leuk

1 like

Hoho… het is een geloofscentrum. :sunglasses:
Allemaal aanhangers van het Horlogisme.

Dank. Dat was er genoeg Idd. Helaas niet altijd om de juiste reden. Zoals alle diefstallen.

7 likes

Hij is weer goed Jurk! Er komen nog wel nieuwe kansen👌

‘Jezelf trakteren’ :rofl::rofl:

3 likes

Haha wederom prachtig @Jurk👌

Toch nog kunnen plukken uit dat veelbelovende, maar helaas gemodereerde topic met die enorme goudpatser met z’n praatjes en plaatjes.

Leuk om een klein rolletje te mogen spelen hierin :+1:

1 like

Een café met een vaste dominee? En dan ook nog één die voor eigen parochie preekt voor zijn online winkel :ok_hand::ok_hand::rofl:

3 likes

Geweldig weer…! Top gedaan… :muscle:

1 like

Hij is weer goed gelukt @Jurk!

1 like

“Allemaal even stoppen waar je mee bezig bent “ :joy:
Ik vind dit een van je best getekende @Jurk :+1: en wederom erg grappig!

Mis ik nou wat met ‘Bar Boender’?

2 likes

Hij is weer top @Jurk

1 like

Symbolen van je geloofsbelijdenis . :laughing:

Dank!!

Snap je het nog niet?
Het HF café heeft aan @Barboendel gevraagd zo’n mooie wijzerplaat te maken in de vorm van een raam. Maar vervolgens heeft die schobbejak er gelijk ‘Bar Boendel’ van gemaakt. Het is toch niet te geloven! :laughing:

8 likes

De laatste dagen was ik niet zo aanwezig op HF, maar de cartoon is weer leuk @Jurk , geef mij overigens maar een loep i.pl.v. een telescoop, de maan heb ik al genoeg gezien. Fijne zondag!

2 likes

:joy:
En dan te bedenken dat ik nog met Barboendel aan het pm’en ben geweest :man_facepalming:
Laten we het op de wintertijd gooien. Ik ben nog niet wakker volgens de klok.

3 likes

Dank Hans! Leuk te horen. Jij / jullie ook een fijne zondag! :+1:

Ja jammer he! Het was echt een topic met potentie. Gemiste kans.

2 likes

Leuk weer! Iedere week weer lachen!

1 like

Leuk te zien hoe je een samenvatting kunt maken van 1 HF week. Hij is weer geniaal bedacht :+1:t2: creativiteit ten top :pray:t2:

1 like

Hahah geweldig deze :joy:

Toch blij dat we alsnog de slingers hebben kunnen ophangen voor het 10k feestje van @RLC :confetti_ball::laughing:

4 likes

Hij is weer super goed…:grin:

1 like

Hahaha prachtig weer!
Op zondagochtend HF openen heeft toch altijd iets extra’s :smiley:

1 like

Ik zit niet genoeg op HF om de grapjes door te hebben blijkbaar want heb geen idee waar het over gaat :grimacing::eyes:

3 likes

@Sandy en @Jurk , excuus voor het late antwoord, zat niet op te letten, maar ben uiteraard akkoord!

2 likes