HF Café... daar is altijd wat mee

Geweldig weer…! Top gedaan… :muscle:

1 like

Hij is weer goed gelukt @Jurk!

1 like

“Allemaal even stoppen waar je mee bezig bent “ :joy:
Ik vind dit een van je best getekende @Jurk :+1: en wederom erg grappig!

Mis ik nou wat met ‘Bar Boender’?

2 likes

Hij is weer top @Jurk

1 like

Symbolen van je geloofsbelijdenis . :laughing:

Dank!!

Snap je het nog niet?
Het HF café heeft aan @Barboendel gevraagd zo’n mooie wijzerplaat te maken in de vorm van een raam. Maar vervolgens heeft die schobbejak er gelijk ‘Bar Boendel’ van gemaakt. Het is toch niet te geloven! :laughing:

8 likes

De laatste dagen was ik niet zo aanwezig op HF, maar de cartoon is weer leuk @Jurk , geef mij overigens maar een loep i.pl.v. een telescoop, de maan heb ik al genoeg gezien. Fijne zondag!

2 likes

:joy:
En dan te bedenken dat ik nog met Barboendel aan het pm’en ben geweest :man_facepalming:
Laten we het op de wintertijd gooien. Ik ben nog niet wakker volgens de klok.

3 likes

Dank Hans! Leuk te horen. Jij / jullie ook een fijne zondag! :+1:

Ja jammer he! Het was echt een topic met potentie. Gemiste kans.

2 likes

Leuk weer! Iedere week weer lachen!

1 like

Leuk te zien hoe je een samenvatting kunt maken van 1 HF week. Hij is weer geniaal bedacht :+1:t2: creativiteit ten top :pray:t2:

1 like

Hahah geweldig deze :joy:

Toch blij dat we alsnog de slingers hebben kunnen ophangen voor het 10k feestje van @RLC :confetti_ball::laughing:

4 likes

Hij is weer super goed…:grin:

1 like

Hahaha prachtig weer!
Op zondagochtend HF openen heeft toch altijd iets extra’s :smiley:

1 like

Ik zit niet genoeg op HF om de grapjes door te hebben blijkbaar want heb geen idee waar het over gaat :grimacing::eyes:

3 likes

@Sandy en @Jurk , excuus voor het late antwoord, zat niet op te letten, maar ben uiteraard akkoord!

2 likes

Dat betwijfel ik. Maar je komt niet uit het groene hoekje en je winst calculator van Chrono24 staat constant te refreshen. Maakt niet uit, speciaal voor jou staat boven de tekening alle topics. :+1:

9 likes

Zal eens even kijken :slight_smile: :+1:

1 like

Geweldig Jurk, ik heb genoeg uren gemaakt geloof ik want ik herken alle onderwerpen :see_no_evil:

3 likes

Super aflevering weer @Jurk, ook erg leuk om de volgorde van opbouw te zien!
Deze kijkt overigens lekkerder weg dan vorige week, rustiger vooral, mooi hoor :+1:

1 like

Heerlijk weer @Jurk, altijd goed begin van de zondag!

De hoedjes zijn geloofskapjes?

1 like