HF Café... daar is altijd wat mee

Dat betwijfel ik. Maar je komt niet uit het groene hoekje en je winst calculator van Chrono24 staat constant te refreshen. Maakt niet uit, speciaal voor jou staat boven de tekening alle topics. :+1:

9 likes

Zal eens even kijken :slight_smile: :+1:

1 like

Geweldig Jurk, ik heb genoeg uren gemaakt geloof ik want ik herken alle onderwerpen :see_no_evil:

3 likes

Super aflevering weer @Jurk, ook erg leuk om de volgorde van opbouw te zien!
Deze kijkt overigens lekkerder weg dan vorige week, rustiger vooral, mooi hoor :+1:

1 like

Heerlijk weer @Jurk, altijd goed begin van de zondag!

De hoedjes zijn geloofskapjes?

1 like

Joehoe :joy: wederom weer mooi gedaan, petje af hoe je dit elke week weer doet!

1 like

De foto zonder handen heeft zelfs een plekje gekregen. :oncoming_automobile:
Hij’s weer fraai, @Jurk!

1 like

Erg leuk weer @Jurk
Ik vind deze tekening qua stijl trouwens het mooiste. Maar dat is puur persoonlijk.

1 like

Mooie aflevering weer!

Hier sluit ik mij bij aan. Wat rustiger aan de ogen, (mede) daardoor beter te lezen/volgen en lekker retro qua looks.

1 like

Dank! Dank!

Was jouw idee! En het weekoverzicht was niet compleet zonder dit topic. Er was genoeg om te doen. Heb het netjes gehouden met respect voor alle partijen.

Dank!!

Het is de sweet spot qua tijd. Zondag ff een cartoon.
Leuk dat het voor een deel van de leden een vaste prik is. :ok_hand:

Geen probleem! Leuk dat je mee blijft doen.

:rofl::+1:

Jep. Dat zijn geloofskapjes. Ben er nog niet helemaal uit hoe wij ons geloof belijden (pun intended). De maatregelen kwamen zo abrupt, dat er nog ff over nagedacht moet worden.

Dank! Los van waar ik de tijd vandaan moet halen, wordt het na 50 afleveren steeds makkelijker. Over het concept hoef ik niet meer na te denken.

Dank!

Dank voor de feedback. Zonder dat ik weggeef wat ik anders heb gedaan… wat valt jullie op dat als prettig wordt ervaren.

4 likes

:+1:

Weet je wat het ook is… ik zat steeds te kloten met die ballonnen. Tekst kwam vaak niet uit. En zoals sommigen van jullie weten heb ik mezelf al een tijdje privéles cadeau gedaan van een professionele cartoonist die graag niet bij naam genoemd wil worden. En hij vroeg mij afgelopen week weer “waarom verneuk je steeds die ballonnen… vertel mij je stappen, nee nee nee… je doet het helemaal verkeerd!!!” Eerst tekst, daarna kaders, daarna poppetjes, daarna pas decor!!!” … nou dat heb ik dus gedaan. :nerd_face:

13 likes

Hahahaaah! Jemig echt humor dit zeg! Bar Boendel! Nu al een café naar me vernoemd LOL

Ik snap denk ik nog niet alle referenties die er op staan, maar goed, dat komt misschien nog wel…

4 likes

Ja dat zag ik een paar keer. En dan zit ik zonder leesbril op de iPhone. Dat viel niet mee.

Aha. Dat is het. Nice. En leuk dat Willy dat wilde doen.

En met resultaat. :+1:t3:

1 like

Mooie stijl zo! Wel goed dat de topics erbij staan. Verbazingwekkend wat er nog allemaal meer gebeurt op HF dat je dan toch mist en dat terwijl ik heel de week thuis heb gewerkt

1 like

Erg leuke editie jurk! Chapeau :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@Jurk heerlijk om weer op zondagochtend dit topic te lezen!

‘Even allemaal stoppen waar je mee bezig bent’ en als reactie ‘Weet je wat moet doen? Jezelf trakteren’ is geniaal hahaha :rofl:

1 like

“Joehoe! Ik ben klaar!” meldt het skelet :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Qua stijl / tekening / kleurgebruik een mooie aflevering.

2 likes

:joy::+1:

Boven de tekeningen staan de topics. Daar gaat de tekening over. :ok_hand:

Op een iPhone is het sowieso minder leuk.
Wacht maar tot de strip er is. :ok_hand: Je krijgt geen spijt van je gebrek aan ruggengraat :sunglasses:.

Dank dank heren! :facepunch:

2 likes

Ik vrees dat die niet veel les meer geeft.

Of …

2 likes

Inderdaad duidelijker. Super!

1 like