Oh dan is het goed.
Dannnnnggggggg sonn.
Mooi! Ik doe nog even een suggestie: als @Crownguard, @LocalTime, @WristCandy en @vierport ook een strip aanschaffen, kunnen ze concullega Jaap gaan vertellen dat het toch het wat duurdere exemplaar wordt in de verloting
Want nummer 125 wordt ook verkocht daarna, hoe dan ook. Wellicht ben ik nog een officieuze HF dealer vergeten? Mochten er alsnog geen 125 worden verkocht (kan ik me totaal niet voorstellen), koop ik nr. 125 zelf erbij (en verkoop ik 'm weer voor 't goede doel).
Tot slot: ik doe een suggestie dus laat niemand zich verplicht voelen!
Count me in!
Ik had het hele draadje eerlijk gezegd gemist, gelukkig heb ik in de tussentijd al een echt Jurk aan de muur
Help me even, wat is watch tier 2?
2e gratis klokkie gaat eruit bij 125 deelnemers (tier2)
Dat is dat uit de loting bekend wordt dat ik die Fubuki heb gewonnen toch?
keep the hope alive
Duurder klokkie bij 125
Shit, ik dacht meer kans, maar het is “enkel” kans op duurder horloge . #ikdoetochmee
Ik heb ooit, toen ik nog manager was bij de grootste verzekeraar van NL, een managementbijeenkomst gehad waar we voor Stichting Doe een wens de wens van een doodziek kind mochten gaan vervullen. Het idee erachter was dat iedereen in zijn netwerk of de netwerken daarop volgend wel iemand kent die iets kan regelen. Wij hebben toen een gesigneerd Ajax shirt geregeld, een voetbalclinic, de rit er naartoe in een supercar, eten bij de McD. De terugkoppeling van die dag en de reactie van het jongetje was prachtig en heeft een diepe indruk gemaakt.
Dus als ik het doel nogmaals kan steunen, de strip nog een boost kan geven en iets terug kan geven aan het forum wat mij zoveel heeft gebracht, dan vind ik dat alleen maar leuk
Mooi initiatief en erg sportief van je.
Prachtig verhaal en top reactie.
Hm, als ik dit lees vraag ik me af of we niet als forum iets dergelijks kunnen doen. Connecties zat als een kind een wens heeft als een shirtje.
Mag er -voor één keertje- tijdelijk niet even in elk topic of iig bij openen HF een popupje komen met een verwijzing naar deze ge-wel-dige actie?
Just thinking out loud hoor… voor t goeie doel
Leuk!! Ik zet je erbij.
Geld is nooit van belang, als het over een glimlach van een kind gaat. De beloning zit hem niet in het materiële, maar in de warmte.
Als ik een pet had, dan zou ik die voor deze belangeloze sponsoren en organisatoren van deze actie afnemen, en diep buigen. Dus bij deze een virtuele buiging.
@SuperC @Brunmontagne @Jurk @Schoen Blauwbeer HanDavinci (Zelfs jij , maar ik kan maar 4 personen taggen
)
Dus iedereen, die nog niet meedoet, doe mee voor het goede doel.
Wordt heel erg gewaardeerd Jaap!
Je hebt super mooie horloges aangeboden en ik weet zeker dat de winnaar hem met veel trots gaat dragen
@VmaxNL dank! en vergeet @Blauwbeer niet! Die schrijft zich het ongans.
Vanavond deel 1 t/m 50 gescanned en bewerkt.
Ze komen morgen naar je toe @HanDavinci
Ik heb hem er vlug bijgezet, maar kan niet meer taggen. Dan maar zo…