Ik zeg op de naar de 150 zeg ik.
Ik heb zelf de afgelopen 21 jaar regelmatig in het ziekenhuis door moeten brengen. Gelukkig ben ik nooit zo ziek geweest dat ik met Stichting Doe een Wens of Make-A-Wish te maken kreeg, maar ik heb op de afdelingen en zalen veel leed gezien dat ook op mij wel zijn impact heeft gehad. Van verschillende kanten, artsen, verplegers, ouders, en (mede)patientjes gehoord hoe belangrijk en mooi het werk van dit soort stichtingen is. Het kan echt het verschil maken voor een kind, zeker als het weet dat het komt te overlijden aan zijn of haar ziekte/aandoening.
Het is een prachtig initiatief van @Jurk en zijn handlangers. Iedereen dan ook alvast bedankt voor de moeite en de inzet voor dit prachtdoel!
Te triest voor woorden dat je in deze discussie bent beland…!
Gelukkig hebben de meeste leden door dat @Jurk een unieke bijdrage is voor het horlogeforum.
Neem een kijkje op andere forums, daar zal je zien, dat geen één lid zo begaan is met het desbetreffende forum.
Ga zo door kerel. Vooral je eigen kijk en inbreng geven.
Denk aan je mindfully @Jurk.
Hoest verder koning der doedels der exeptionele schreibberei.
Welke actie ben je op touw aan het zetten?
Die 50ml gin in je ochtendsmoothie doet je goed zo te lezen.
Er komt een @Drebin de strip. Pissend op het Perzisch tapijt van @jaffa.
Even de dosering aangepast
0430 klaar wakker schiet mij maar lek.
Kun je gin in je koffie donderen?
Hoe dat zo? Big lebowski is weer hot.
En de opbrengst van de strip gaat een goed doel van jurk?
Die is altijd hot geweest.
Hmmm je zou wel eens gelijk kunnen hebbon.
Voor iemand die kaas van boomstronken eet ben je best snugger.
Er zijn wel meer mensen gaan bowlen door die film.
vraag me af of american psycho een soortgelijk effect heeft gehad… cold case team heeft t nu best druk?
eigenlijk wil ik ook een nagelpistool…
Jij weet hoe dit klinkt
Zeker. Jij kan zo bij de brandweer. Ik slinger zo SoundCloud wel even aan.
Dank!
Ik vind het gewoon jammer. Ik probeer bewust een afweging te maken wat ik er in stop… Niet steeds dezelfde. Niet steeds Rolex. Geen mensen bewust af te zeiken. Elke week is er maar plek voor 5-6 topics, dan zit het cafe wel vol.
Doe mijn best!
Zelfde als vorig jaar:
Strip voor het goede doel. Dit keer het verzamelde werk van het HF cafe.
De hele opbrengst gaat naar Stichting doe een wens.
Het wordt super mooi.
Doe je ook mee?
Op hoeveel strip,s zit je nu .
Lekker laten gaan
Je heb altijd personen die van de zijlijn commentaar lopen te leveren.
Game on…
Wat kost een ltd edition jurk HF cafe super spetziale strip?
149 zou een mooi aantal zijn.
Ja wat als Crownguard gewoon een stapeltje van 12 exemplaren aanschaft en ze aan zijn klanten van het H.F. verstrekt als aardigheidje, in plaats van altijd maar weer die afgezaagde koffie?
Dat zou mooi zijn