15 euro kostprijs strip.
15 euro goede doel
= 30 euro in totaal.
daarvoor krijg je:
- Strip thuisgestuurd;
- 2x kans op een horloge (een @Brunmontagne en een @SuperC Seiko)
15 euro kostprijs strip.
15 euro goede doel
= 30 euro in totaal.
daarvoor krijg je:
Oh dan ga ik nog even werven.
Dat weet ik wel zeker. En anders doe ik het. Te leuk.
En nog dikker… bij 150 moet niet alleen Koen die Meistersinger verkopen. Maar dan ook komen we in Tier 3 van de @SuperC Seiko… de nieuwe limited Alpinist.
Die Jaap is een goed ventje.
Weer een mooie suggestie!
Ik moet wel zeggen dat ik over het presentje van Ramon @Crownguard bij het ophalen van m’n YM blauw zeer te spreken was (en nog steeds ben). M’n vrouw was er ook bij, Ramon stelde zich niet aan want zij kreeg er ook een. Exact hetzelfde geldt trouwens ook voor Jaap @SuperC, die vergat m’n vrouw ook niet. Ook bij Danny @LocalTime was er een presentje. De enige aflevering zonder presentje, -fatsoenlijke uitleg en -leuk gesprek was bij m’n duurste aanschaf (Daytona) bij S & C. Ik noem de vestiging bewust maar niet. Koffie was overigens overal prima.
Zo, weer wat aandacht voor de actie! Nog minimaal drie, correctie (bedankt @Pauwelix) twee, te gaan mensen!
Zet me maar op de lijst.
edit mijn eerdere reply dan: De alpinist wil ik wel winnen
Dat vraag ik me ook al dagen af, maar goed, ik vind het wat ongepast om namen te gaan noemen of iemand ergens toe aan te zetten. Kleine uitzondering heb ik gemaakt voor de officieuze HF dealers.
In eerste instantie heb ik ook daar geen namen en rugnummers genoemd, gisteren wel.
Grappig was dat een (ander) zeer gewaardeerd HF lid de actie pas erg laat opmerkte en mij privé een app stuurde waarom ik hem niet had benaderd…
Wellicht kan @lasteraar de strip als leestest in z’n winkel gaan gebruiken i.p.v. de standaard kaart van z’n glasleverancier… Dan kan hij de deelname ook nog zakelijk boeken ook…
.
Nou… er komt wat aan hoor!!
Als we de 175 halen. Dan komt er toch een partij prijzen aan.
Dank ook aan @emveezet
Jullie horen daar later meer over
Verkopen?
Ik denk hij verloot m wel
Ik weet helemaal niet waar het over gaat
@jurk doe eens even kort en bondig uitleggen joh
Zeker!
Ho eens, zakelijk boeken? Kost het geld dan?
Die zou ik al verkopen bij 1 album
Klinkt heel overtuigend zo.
Tempting hoor