HF Café... daar is altijd wat mee

En zelfs nog last minute de douche discussie er in :+1:

1 like

Gave Dyson ook! :+1::joy:

1 like

Haha, die verwarde man daarbuiten… :smile:

2 likes

@jurk kan er nog een kleine aanpassing gebeuren :zipper_mouth_face:

3 likes

Nee, niet het schaap weghalen!

4 likes

Iets om harder mee te kloppen dan

3 likes

Suggesties?

2 likes

Het schaap

2 likes

Ik vrees dat niets zal helpen :joy:

3 likes

Oeh… dat wordt lastig. :joy:

6 likes

Sta ik daar met een Dyson…!?
Heb toch echt geen volle haardos hoor :grin::+1:

2 likes

Om eerlijk te zijn weet ik niet meer wie de Dyson had.
Was jij het? kaal scheren kan nog wel :joy:

7 likes

Voordeel is dat je al de Dyson hebt om het haar op te zuigen.

3 likes

:grin:

5 likes

Ja, ik adviseerde @HanDavinci om iets moderner te werk te gaan, i.p.v. met een mattenklopper :grin:

3 likes

Jurk me maar dan :grin::+1::wink:

1 like

Ik denk dat die dag alles elkaar zo snel opvolgde dat het moeilijk werd om het deftig bij te houden :laughing:

4 likes

Scroll maar omhoog.

8 likes

Als ik mij niet vergis was dat het 24u/500posts topic

4 likes

Vandaag officieel geJurkt, met Dyson nog wel :joy:.

Dank je wel, @Jurk :+1::wink:

4 likes