Wat dat betreft geeft zo’n cartoon een geweldig weekoverzicht inderdaad. En de strip is een prachtig jaaroverzicht. 
Dank en graag gedaan! 
Thanks. Ik had alleen eronder gekeken 
Ik post expres altijd erboven, zodat er geen berichten tussen komen in de tijd dat ik al die topics aan het zoeken ben.
Weet ik dat voor de vokgende keer. Ik had geen zin alle ongelezen berichten door te lezen dus heb net zolang gescrollt tot ik je tekeningen zag 
Haha, knap hoe je een weekje vat in 1 tekening! Echt talent! 
Haha dit trok ook meteen mijn aandacht. Heerlijk 

Inderdaad! Mooi detail, erg leuk! 
Schitterende aflevering Jur!
Jij hebt zeker nog nooit een meistersinger te koop gezet?
@Jurk sorry, beetje laat. Ben erg druk met de verbouwing bezig. Maar hij is weer super gedaan. Vooral het volk dat buiten staat te roepen dat ze ook in de strip willen…!
Geweldig.
Dank dank!! 
Succes! 
Hahaha is weer een mooie!
In zo’n cafe, daar mag je toch van alles vragen? Wie heeft er ervaringen met het kopen van horloges op Curacao? Kent iemand mooi vintage horloge adresje daar?
Zo, jij dacht na de persconferentie ook “ah, de Antillen voor vakantie klinkt best leuk voor een keer!”
Daar doe ik geen uitspraken over, net zo min als jij ongefundeerde aannames doet.
Ach, mij maakt het niet uit. Maar het viel me op omdat het vandaag in het nieuws was dat er ineens veel boekingen die kant op waren. Heel eerlijk, als je het kan doen, vooral doen 
En of het al maanden in de planning zit, of in een opwelling geboekt, dat maakt niets uit.