HF Café... daar is altijd wat mee

Heerlijk Jurk! Nu ben ik mee! Geweldig om ook eens de strip te halen, quelle honneur!

Keep up the good work, elke zondag met een grijns uitkijken naar HF café!

1 like

Is that you rlc.?
Le fotografique de exeprieptionele horlogerie dujour?:sunglasses:

4 likes

Hij is weer top geworden :grin:

1 like

Niet onaardig…

1 like

Wederom geweldig!
En ik heb weer genoeg schermtijd blijkbaar want het is een feest der herkenning…
Vrolijke zondag HFers

2 likes

Ik weet niet waar jij afgelopen week alle tijd vandaan gehaald hebt om naast alle hectiek van het ophanden zijnde stripalbum ook nog een prachtige strip te maken :raised_hands:t3:

Ben je een kluizenaar? :wink:

2 likes

Dank, mazzel!

Vond hem zelf ook grappig… het café wordt overlopen… Decay… Decay Olé, dat is waar jij blij van wordt. :smile:

Dank dank!! Blijft speciaal om te horen.

Nee totaal niet, maar vorig jaar heb ik er een hoop voor moeten laten. Nu is Corona in deze een hulp. Kan toch weinig doen…

4 likes

Garfield heeft hem gevonden denk ik… :relaxed: :yum: :cat2:

@Jurk Fantastisch weer! Ik vind hem een van de leukste tot nog toe!

1 like

Prachtig Jurk, ik ben de laatste weken niet erg actief op HF geweest, maar door de cartoonist weer helemaal op de hoogte😀.

4 likes

Wat dat betreft geeft zo’n cartoon een geweldig weekoverzicht inderdaad. En de strip is een prachtig jaaroverzicht. :slight_smile:

3 likes

Dank en graag gedaan! :+1:

3 likes

:joy: geweldig weer, @Jurk :+1: en extra geweldig gezien het stripgebeuren deze week :wink:

1 like

Erg leuk gedaan @Jurk !

1 like

Dank! Was wel content over je @gerard1970 - tshirt😂

2 likes

Thanks. Ik had alleen eronder gekeken :grin:

1 like

Ik post expres altijd erboven, zodat er geen berichten tussen komen in de tijd dat ik al die topics aan het zoeken ben.

1 like

Weet ik dat voor de vokgende keer. Ik had geen zin alle ongelezen berichten door te lezen dus heb net zolang gescrollt tot ik je tekeningen zag :grin:

1 like

Haha, knap hoe je een weekje vat in 1 tekening! Echt talent! :+1:t3:

2 likes

Haha dit trok ook meteen mijn aandacht. Heerlijk :grin::ok_hand:t2:

2 likes

Inderdaad! Mooi detail, erg leuk! :blush:

1 like