HF Café... daar is altijd wat mee

Heerlijk weer @Jurk! :smiley::+1:
Hier lichte voorkeur voor digitaal zodat de leesbaarheid beter is (voor mij). Aquarel ziet er natuurlijk wel weer lekker ambachtelijk uit.

1 like

Hoewel, eerlijk, zo een heerlijk weer is het eigenlijk niet…

1 like

Prachtig weer :pray:
En op de zondagmorgen zoals het hoort :see_no_evil::sunglasses:

1 like

5 euro als je het aanraakt :smile:
Ik vind de pro versie wel lekker kijken :ok_hand:

1 like

Haha hij is weer leuk. “seiko saus”

1 like

Psycho Sauce

:rofl::rofl:

2 likes

Heel gaaf gedaan @Jurk Blijft altijd leuk op zondag. En lekker vroeg ook…!
:+1:

1 like

Mooi hoor en toch nog een aflevering dit jaar :ok_hand: Waardige afsluiter van dit COVID jaar met een virus dat nog erger lijkt…

Ik vind de digitale mooier, vetter.

1 like

:point_up_2:

Niets aan toe te voegen :+1:

2 likes

Plaatje van iemand in een hazmat pak en meteen een disclaimer om fake news tegen te gaan :joy:

3 likes

Ik zie het als winst… dat inmiddels mijn teksten dusdanig leesbaar zijn dat Insta het snapt :joy::see_no_evil:

3 likes

Gelukkig geen disclaimer van het Nederlands Taalinstituut er onder deze keer. :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De zondag weer goed gestart. Dank! Ondanks mijn hang naar oude technieken kies ik toch echt voor DIGITAAL :slight_smile:

1 like

Lekker hoorrrr! Weer een echte Jurk, en dan gewoon in twee versies!
Moet ik echt kiezen? Ik vind ze alletwee erg gaaf, de computer versie knalt meer van het scherm, de aqaurel versie is zachter en (waarschijnlijk omdat ik je tekeningen zo heb leren kennen) voelt wat “echter” of meer arty of zo?
Ennieweee. Beiden te gek!
Thanks again!

1 like

Hahahah @Jurk!! Die zombie!!! :joy::joy::joy:

1 like

Netjes weer Jurk! Hier ook voorkeur voor digitaal vanwege het kleurcontrast en daardoor goede leesbaarheid (voor mij).
Keep up the good work :smile::+1:t2:

1 like

Vind t beetje vergelijking als deze erg scherp en heldere

Met deze karaktervolle

Van zo n laatste gaat mn Rikketik harder lopen, als je begrijpt wat ik bedoel :wink:

3 likes

Seiko Zombie saus :rofl:

Lastig kiezen tussen beide hoor. De digitale spat zo heerlijk van het scherm, maar de aquarel maakt het wel nog iets specialer. Kan je de aquarel variant met wat fellere kleuren doen? Misschien heb je dan wel het beste van beide.

1 like

Dank!! :+1: blijft leuk te horen!!

Zal ik ook eens doen! :+1:

6 likes

Ik vind het ‘rommelige’ van de aquarel wel wat hebben.
Niet zo hard als digitaal.

1 like