Hij is erg goed @Jurk
Ondanks dat ik weinig heb meegekregen, is dit erg herkenbaar. Goed gemaakt!!
Heerlijk weer, nou ja niet het weer maar deze aqua Rel 

Inclusief je aardappels 
Dank!
Haha… Aqua ‘rel’… dat is het zeker! 
Weer een top editie
!
its my birthday
Geweldig weer! Rolex wordt ff lekker “neergezet” (schrijf ik terwijl ik naar m’n twee weken oude Daytona kijk, haha)… Moet kunnen!!


Zoekt iemand hier nog een vriend met een Rolex (en een hobbelschaap)?
Whaha, briljant!



Met last minute toevoegingen
Geweldig Jurk! 


Heeft oma nou nog maar één tand in haar mond? 
Absoluut, dus als jij jouw Rolex aan @Jasper zou willen uitlenen… Graag!
Hij is weer leuk 
Misschien moet ik een keertje drama starten zodat er een T-Rex door het café komt 
Whaha, daar zeg ik geen nee tegen! 
Is niet veel voor nodig. Zo zie je maar. 
briljant weer!
… en op de best place: strak aan de bar! Top!
Heerlijk. Erg mooi ook zo, handmatig ingekleurd. Vind ik persoonlijk toffer (sfeervoller) dan de met de computer ingekleurde. Mijn kinderen zouden nu waarschijnlijk zeggen dat dat komt omdat ik een ouwe lul aan het worden ben 
