HF Café... daar is altijd wat mee

Hij is erg goed @Jurk
Ondanks dat ik weinig heb meegekregen, is dit erg herkenbaar. Goed gemaakt!!:+1:

1 like

Wahahaha! Hij is goed @Jurk :joy::joy:

1 like

Heerlijk weer, nou ja niet het weer maar deze aqua Rel :muscle:t2::joy:

3 likes

Inclusief je aardappels :wink:

Dank!

Haha… Aqua ‘rel’… dat is het zeker! :joy:

7 likes

Weer een top editie :smile:!

1 like

:rofl: its my birthday

1 like

Geweldig weer! Rolex wordt ff lekker “neergezet” (schrijf ik terwijl ik naar m’n twee weken oude Daytona kijk, haha)… Moet kunnen!!

3 likes

:joy::+1:

2 likes

Zoekt iemand hier nog een vriend met een Rolex (en een hobbelschaap)?

4 likes

Whaha, briljant!

1 like

:joy::joy::joy:
Met last minute toevoegingen

2 likes

Geweldig Jurk! :joy::joy::joy:

1 like

Heeft oma nou nog maar één tand in haar mond? :smile:

Absoluut, dus als jij jouw Rolex aan @Jasper zou willen uitlenen… Graag!

1 like

Hij is weer leuk :joy:

Misschien moet ik een keertje drama starten zodat er een T-Rex door het café komt :thinking:

2 likes

Whaha, daar zeg ik geen nee tegen! :wink:

2 likes

Is niet veel voor nodig. Zo zie je maar. :laughing:

5 likes

:joy: :joy: briljant weer!

1 like

Je zit er zelfs in! :metal:
Samen met @Sierra_Hotel

7 likes

… en op de best place: strak aan de bar! Top!

1 like

Heerlijk. Erg mooi ook zo, handmatig ingekleurd. Vind ik persoonlijk toffer (sfeervoller) dan de met de computer ingekleurde. Mijn kinderen zouden nu waarschijnlijk zeggen dat dat komt omdat ik een ouwe lul aan het worden ben :sweat_smile:

2 likes