HF Café... daar is altijd wat mee

:joy: :joy: briljant weer!

1 like

Je zit er zelfs in! :metal:
Samen met @Sierra_Hotel

7 likes

… en op de best place: strak aan de bar! Top!

1 like

Heerlijk. Erg mooi ook zo, handmatig ingekleurd. Vind ik persoonlijk toffer (sfeervoller) dan de met de computer ingekleurde. Mijn kinderen zouden nu waarschijnlijk zeggen dat dat komt omdat ik een ouwe lul aan het worden ben :sweat_smile:

2 likes

Dank Boomer! :joy::dancer:

6 likes

Hij is weer fantastisch Jurk! Dank voor het vele werk dat je erin stopt en ons laat mee genieten! TOP! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Top weer Jurk! Dankjewel :blush:

1 like

Ik blijf dat toch mooier vinden dat het computergedoe.

Overigens heb ik nogal wat gemist als ik de strip deze week zie. Drukke week gehad, daar zal het aan liggen. Maar het is zoals Coen al aangaf herkenbaar genoeg.
Alsof er überhaupt nog wat anders te rellen is dan over Rolex of nep-Rolex enzo … :rofl: :joy:

5 likes

Los van de inhoud (Rolliebollie over elkaar) is de strip inderdaad extra mooi uitgevoerd!

1 like

Mooi gedaan weer @Jurk!!!

1 like

Mooi gedaan weer!
en helemaal up to date met de last minute aanvulling er bij…
supertof!
Hoe veel tijd ben je ongeveer bezig met zo’n cartoon?
deze is misschien a-typisch vanwege de aqua rel, maar je snapt wat ik bedoel, hoop ik
heel veel dank weer voor de wekelijkse dosis HF humor!

1 like

Dank!

Zo’n 4 uur. Het inschilderen is niet meer werk dan met de pc. Het punt is alleen dat je met de pc niks kan verkloten. Als een kleur niet goed is, dan verander je dat. Met schilderen moet het in een keer goed zijn en lopen de kleuren wel eens uit. Misschien ook wel deels de charme.
De andere 14 heb ik ook gewoon nog liggen, alleen niet ingeschilderd. Ik doe al het tekenen sowieso met de hand.

12 likes

Hilarisch als gewoonlijk. Ontzettend leuk dat we ze nog steeds mogen “lezen”. Veel dank voor de moeite en creativiteit Jurk!

1 like

Dank! Leuk te lezen.
Alle reacties trouwens!! :+1:

6 likes

zo’n 4 uur werk, dat is wel echte toewijding aan het forum…
gelukkig hebben er heel veel HFers een heleboel plezier van!
grappig dat het inschilderen/aquarelleren net zoveel werk is als op de pc, dat had ik niet verwacht.
dit heeft wel meer charme/karakter, imho.
misschien als je eens echt tijd over hebt de andere 14 ook inschilderen en dan op het forum aanbieden, ik denk dat zeker de mensen die regelmatig in je cartoons figureren graag een originele Jurk (waar ze zelf in meedoen) aan de muur zouden willen hebben!
nogmaals dank, ik kijk al weer uit naar de volgende!
fijne zondag!

5 likes

Het is echt weer zo herkenbaar hilarisch wat er deze week is gebeurd op het forum :smile:

Ergens had ik nog een reus met een aluminium hoedje verwacht maar vermits dat topic naar off topic is verhuisd zullen een aantal dat onderwerp niet meer zien en iets hebben gemist.

1 like

Vergeet niet dat @jurk ook nog de resterende 164 uur in Off Topic en Rolex Only moet rondhangen om het verhaal te maken, over toewijding gesproken … :joy:

8 likes

Eigen stijl en het past allemaal, goed werk @Jurk! Zelf inkleuren ziet er tof uit. Wie is dat dier-achtig figuur dat je vanachter ziet?

1 like

Mooi, met de hand ingekleurd.
Het is een bitch om te doen maar next level!!:ok_hand:
Keep it up! :+1:

1 like

Dank!

@Bastiaan dat klopt wel. Ik ben in de praktijk veel meer dan 4 uur bezig. Met de 9-plaatjes strip was ik alleen al 10 uur bezig los van het lezen van de topics voor materiaal. Deze kost wat minder tijd. Maar nog steeds moet ik veel lezen voor de inspiratie. Vorige jaar heb ik 600 uur getekend voor het forum. Vandaar dat ik maar een eis had en dat was niet meer in off topic dit jaar. Daar lazen veel minder mensen de strip.

Ps… misschien komt hier ook nog wel een strip van. Wie weet. De eerste is nu eindelijk bijna af.

Bedoel je Blauwbeer met het witte hoofd?

12 likes