Nee in de strip is hij de Advocaat, geïnspireerd op de Heinz-kater.
Zie overzicht van de strip…
Fantastisch weer 

Absoluut mee eens
Hier kijk ik toch elke week naar uit 
Het totale rolex gevoel
top
Prachtig weer!
Wie is die man aan de bar met die opmerking over de Invictims?
(‘Ai, Boer zoekt vrouw begint zo…
’)
Jij weet wie dat is!!


geweldig weer, top!
Ja mooie weer. Hoe kom je er op 
Hij lijkt alleen niet echt…geen Nomos koptelefoon…
Het totale Rolex gevoel: "we staan allemaal op een lijst en krijgen hem nooit."
Wié wil dat nou niét???

Ben je in de war of zo?
De Invictums 

Ik lees nog niet zo heel lang mee, maar je strips maken dit forum wel uniek. Dank je wel!

Hokuspokus!!
Hokuspokus!!

PowerReserveFan:
De Invictums
De naam heb ik niet bedacht.
Dat heeft @tompj bedacht!!
En mijn eerste optreden in de strip. Yes!