HF Café... daar is altijd wat mee

Je moet wel scherp en veel lezen inderdaad! Maar dat maakt het ook deste leuker

1 like

Hij is weer leuk @jurk. Lang leven de invictums! De gewone man/vrouw wil ook weten hoe het is om op lijst te staan voor een horloge wat binnen zijn/haar budget valt en te moeten wachten tot hij/zij een ons weegt!

Zo hehe, last valt van me af. Dit had ik even nodig.

3 likes

Leuk te lezen! Jij bedankt. :dancer:

6 likes

Invictims eigenlijk dan hė…

2 likes

Hij is erg leuk geworden @Jurk!

1 like

:joy::joy::joy::joy:
Heerlijk. Die twee gangmakers van dat invic-tatort aan de bar. :+1::+1:

2 likes

Geniaal :joy:

1 like

Wie is dat bij het raam eigenlijk? @RLC die nu een aandachtstekort krijgt in de “HF café”-verhaallijn?

1 like

Dat is die gast die op maandag ochtend een topic startte dat hij opgelicht was met een nep Daytona. Dat topic verdween later. En nog off topic een topic over waar dat topic nu was.

9 likes

Geweldig @Jurk! :rofl:

Ik ben zeer vereerd met een plaatsje aan de bar, samen met @Chillekasper.
Ik zit nog op Trustlevel “absolute nulpunt”, maar toch mooi wel al in het HF Café :hugs:

Die lege polsjes, super grappig :joy:

4 likes

Geweldig weer. :joy::joy::+1:

1 like

Eindelijk een die ik redelijk snap zonder extra toelichting :grimacing:

2 likes

Compleet herkenbaar @Jurk , chapeau!
Top aflevering deze week.

1 like

:dancer::metal:

8 likes

Top weer! Geweldig! :clap:
Ik kijk er elke keer weer naar uit.
Geen opnamestudio verschenen in het café…:smile:

1 like

Nee man, veel te gehorig. :wink:

7 likes

Geweldig weer :joy::+1::+1:

2 likes

The sweet spot @Jurk!

3 likes

Serieus ff zitten lachen om deze strip… Bedankt daarvoor @Jurk! :kissing:

2 likes

Geweldig @Jurk! Zelf sta ik bij S&C op de wachtlijst voor een Pepsi en op HF voor een Invicta. Beiden horloges die ik nog niet in de collectie heb. Kijken bij welk ‘kamp’ ik me als eerste aan mag sluiten :joy:

6 likes