Je moet wel scherp en veel lezen inderdaad! Maar dat maakt het ook deste leuker
Hij is weer leuk @jurk. Lang leven de invictums! De gewone man/vrouw wil ook weten hoe het is om op lijst te staan voor een horloge wat binnen zijn/haar budget valt en te moeten wachten tot hij/zij een ons weegt!
Zo hehe, last valt van me af. Dit had ik even nodig.
Leuk te lezen! Jij bedankt. 
Invictims eigenlijk dan hė…




Heerlijk. Die twee gangmakers van dat invic-tatort aan de bar. 

Geniaal 
Wie is dat bij het raam eigenlijk? @RLC die nu een aandachtstekort krijgt in de “HF café”-verhaallijn?
Dat is die gast die op maandag ochtend een topic startte dat hij opgelicht was met een nep Daytona. Dat topic verdween later. En nog off topic een topic over waar dat topic nu was.
Geweldig @Jurk! 
Ik ben zeer vereerd met een plaatsje aan de bar, samen met @Chillekasper.
Ik zit nog op Trustlevel “absolute nulpunt”, maar toch mooi wel al in het HF Café 
Die lege polsjes, super grappig 
Geweldig weer. 


Eindelijk een die ik redelijk snap zonder extra toelichting 


Top weer! Geweldig! 
Ik kijk er elke keer weer naar uit.
Geen opnamestudio verschenen in het café…
Nee man, veel te gehorig. 
Geweldig weer 


Geweldig @Jurk! Zelf sta ik bij S&C op de wachtlijst voor een Pepsi en op HF voor een Invicta. Beiden horloges die ik nog niet in de collectie heb. Kijken bij welk ‘kamp’ ik me als eerste aan mag sluiten 
