HF Café... daar is altijd wat mee

Hilarisch weer, bedankt!

1 like

haha, weer leuk! Je zag het deze week al aankomen, wat een voorpret zal je gehad hebben!
Wel uniek op dit forum zo een “keek op de week”

1 like

Te gek weer, Jurk!
Dankjewel voor het vangen van de actualiteit op het forum elke week!
Ik denk dat het kiezen van het onderwerp niet zo lastig was deze keer, maar wat heb je er toch stiekem weer een hoop ingestopt.
Nogmaals dank, en ik kijk al weer uit naar komende zondag!

1 like

Ben benieuwd hoe ze beiden bevallen! :blush::blush::blush:

1 like

Het was wel duidelijk dat Invicta een plek zou krijgen in de strip. En had zelf al een verhaallijn bedacht. Daarna tagde zowel @Sandy als @junior mij nog met alternatieve ideeën. Die van @Sandy is het geworden… aan gevuld met wat van mijn eigen larie. :joy:

Moest zelf er lachen dat ze hun ‘polsjes ophouden’
Elke veel scènes die de strip niet halen lag ik idd hard om.

12 likes

haha, Rollies vs Invictums!

2 likes

Hij is weer steengoed :+1::+1::+1::+1:

1 like

Geweldig :ok_hand::ok_hand:

Ik vind dit zo cool :joy::joy::joy::+1::+1:

5 likes

:joy: prachtig gemaakt weer @Jurk

1 like

Hartstikke leuk weer @Jurk! Voor zover ik het heb kunnen volgen hier afgelopen week heb je alle ‘hoogtepunten’ in de strip zitten :grin:

1 like

Geweldig!

1 like

:joy::joy::joy: … haha, briljante vertolking van alle kinderachtigheden van afgelopen dagen. Mooi. :sunglasses:

2 likes

Weer een meesterwerk !!!
Ik hou ervan !

1 like

Die opmerking van @Chillekasper :joy::joy::joy::joy: topper deze @Jurk !

2 likes

Was de linkerarm niet logischer geweest? :thinking:

1 like

Deze week weer mooi samen gevat. Het Invicta topic was sowieso het topic van de week :laughing:

1 like

Dank!

Ff polletje… nieuwe afleveringen:

  • Digitaal ingekleurd
  • Met de hand gekleurd

0 stemmers

7 likes

Soort Quartz vs. mechanisch discussie :wink::sunglasses:

2 likes

Mooi hoor! Fantastisch dat je dat doet @Jurk ! :slightly_smiling_face::+1:

Wanneer ik jouw wekelijkse strip lees, realiseer ik mij altijd weer pijnlijk hoe slecht ik eigenlijk op de hoogte ben van alle discussiedraadjes die er op het forum spelen. En dat als dagelijks actief forumlid sinds 2014…:thinking::sweat_smile:

Dank je wel man! :blush::ok_hand:

2 likes

Ik vulde digitaal ingekleurd in, maar toen teruggekeken naar de openingspost en besefte me toch sterke voorkeur voor met de hand ingekleurd! Dus dat nu ingevuld.

Ik vind het kleurverschil tussen licht en donker (bij de randen) wat groot, vandaar dat ik naar digitaal neigde.

Overigens lees ik je strips met nét iets meer plezier nu ik jouw verhaal erachter hoorde bij Mannen van de Tijd!

2 likes