HF Café... daar is altijd wat mee

Dank!

Ff polletje… nieuwe afleveringen:

• Digitaal ingekleurd
  • Met de hand gekleurd

0 stemmers

7 likes

Soort Quartz vs. mechanisch discussie :wink::sunglasses:

2 likes

Mooi hoor! Fantastisch dat je dat doet @Jurk ! :slightly_smiling_face::+1:

Wanneer ik jouw wekelijkse strip lees, realiseer ik mij altijd weer pijnlijk hoe slecht ik eigenlijk op de hoogte ben van alle discussiedraadjes die er op het forum spelen. En dat als dagelijks actief forumlid sinds 2014…:thinking::sweat_smile:

Dank je wel man! :blush::ok_hand:

2 likes

Ik vulde digitaal ingekleurd in, maar toen teruggekeken naar de openingspost en besefte me toch sterke voorkeur voor met de hand ingekleurd! Dus dat nu ingevuld.

Ik vind het kleurverschil tussen licht en donker (bij de randen) wat groot, vandaar dat ik naar digitaal neigde.

Overigens lees ik je strips met nét iets meer plezier nu ik jouw verhaal erachter hoorde bij Mannen van de Tijd!

2 likes

:dancer:

De cirkel is rond :wink:

Graag gedaan!! Jullie ALLEMAAL bedankt voor de leuke reacties! :+1:

Snap Ik. De strip deed ik met andere verf, maar vind het zelf wat flets. Misschien nog eens een andere verf proberen.

8 likes

Ik zeg er maar bij dat ik er geen verstand van heb trouwens :sweat_smile: maar idd zonder het donkere zou het mij ook flets lijken

1 like

Poll resultaat is (nog) unaniem. Wat is meer werk, digitaal of met de hand inkleuren?

1 like

Maakt niet uit. Maar bij hand moet het in een keer goed. Dus meer kans op fouten en je kunt niet proberen met verschillende kleuren.

5 likes

Lekker digitaal.

Overzichtelijk, strak, makkelijker te lezen & sneller waarschijnlijk.

1 like

Dat valt dus wel mee.
Maar als ik met layers zou gaan werken, zou ik in potentie vanalles kunnen bouwen. 1 keer het café, etc…
Zelf vind ik het tekenen het leukst, de ambacht kant.

Iig dank voor je input!

Benieuwd wat deze week weer brengt :rofl:

4 likes

Ik vind de kwaliteit van digitaal ook gewoon beter.
Nu zie je dat je naar een foto van een gekreukt papier zit te kijken.

Hartstikke leuk, maar de digi versie kwam op mij beter over. :+1:

inderdaad vooral doen waar je schik in hebt. Dat blijft het leukste.
Voor mij zijn de leukste tekeningen de spontane kladjes tussendoor.

Kladjes!! :rage:
:wink:

Zijn ook leuk en kun je écht op de actualiteit inspelen.
Maar helaas is dat ook heel lastig met een full time baan ernaast (waar ik wel gelukkig zelf mijn dag en tijd indeel).

Ik zou ze nog kunnen inscannen.

Ps. Je bent tot nu toe nog wel zwaar in de minderheid, dus deze zondag ga ik voor: hand + scan… laten we zien wat je daar van vindt. Oja, zal netter proberen te schrijven. :wink:

5 likes

Faaaaantastisch! :smile:

1 like

Heerlijk weer! :smiley:

1 like

Ik kijk meer naar leesbaarheid ed. Dit ziet er gaver uit, maar ik merk dat het anders leest/kijkt.

1 like

Ik ben het met je eens.
Deze week ga ik mijn best doen de leesbaarheid te optimaliseren en dan gaan we het er over hebben! :sunglasses:
Probeer ook actief elke week beter te worden. En kan jullie feedback alleen maar waarderen. :+1:

6 likes

Dank! @martijnp @Jericho

6 likes

Hoi!

De strip komt er aan!
Ik heb nog 17 plekken.
Mocht je een plek op de lijst van 50 willen dan kun je mij een PB sturen.

De kostprijs is 10 euro exclusief verzendkosten + het bedrag dat je voor het goede doel over hebt.
Dus min 15 euro en max wat je wilt betalen. Ik hou er iig geen cent aan over. Alles boven de kostprijs wordt doorgestort. Ik heb het drukken van de strip trouwens al vooruit betaald.

https://www.horlogeforum.nl/t/de-laatste-hf-strip-update-deel-45-25-12/197157

Ps. Het is de strip van de HF Elites. De strip van het cafe weet ik nog niet. Hangt van dit jaar af.

10 likes

Ah had dit nog niet gelezen. Super :ok_hand::ok_hand:

1 like

Deel 17.
Nog steeds het café. Die keer een iets ander perspectief.
En met andere verf ingeschilderd.

Enjoy! :+1:

Ps. Heb nog 5 plekken op de lijst voor de strip. Op is op. Ga niet bijdrukken. Limited 50 exemplaren.

73 likes