Gitaartje, Sea-Dweller 

1 like
Was jouw topic! 
5 likes
Totdat het (bijna) slachtoffer zelf een account aanmaakte.
1 like
Goed gedaan wederom
1 like
Dat heb ik gemist dan. Maar door jou zit het In de tekening! 
5 likes



Sorry voor de verkeerde aangezien! 
1 like
Heerlijk! “Regel 1 …” hahaha, 
1 like
Mooi deze! En goed leesbaar, goed met deze verf!
Nice 

1 like
Wederom erg fraai 

1 like
Hilarisch 

1 like
Haha
Zou ik zo kunnen zijn. Ben best relax als er al genoeg drukte makers zijn.
Haha TOP

2 likes
Weer een lichtpunt op deze druilerige zondag 
1 like
Dank! Wel hè. Heb extra mijn best gedaan netjes te schrijven 

7 likes
Reservebier 


2 likes
Regel 1 ik heb altijd gelijk. 

3 likes
Geweldig weer! De obligate gitaar zit erin!!! Die zag ik al aankomen (en velen met mij waarschijnlijk…).
3 likes
Geniaal!
2 likes