HF Café... daar is altijd wat mee

Poeh. Knap. :disappointed_relieved:

1 like

Mooi gedaan!

1 like

Topper ben je, Jur!

1 like

Mooi!

1 like

Mooi Jur.

1 like

Pffffffff gewoon een brok in me keel !!!
Geweldig @Jurk :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Prachtig, heel mooi gedaan @Jurk.

1 like

Mooi gebaar @Jurk!

1 like

Geweldig mooi!:sob:

2 likes

:pray:t2::muscle:t2::muscle:t2:

1 like

Mooi gedaan @jurk

2 likes

:facepunch:t3::facepunch:t3::facepunch:t3:

1 like

Nice one @Jurk :ok_hand:

1 like

Mooi!!!

1 like

Prachtig (postuum) eerbetoon.

1 like

Prachtig gebaar, bijzondere tekening!

1 like

:ok_hand:

1 like

Mocht iemand contact hebben met de familie, dan geef ik deze tekening graag aan hen, via deze persoon. :pray:t2:
Dan kun je mij PBen.

Ik like jullie reacties met de gedachte aan Ted!

49 likes

De strip die je liever niet had getekend en wij liever niet hadden gezien.
Een triest verhaal met een mooi eerbetoon van HF zo :+1:

RIP @MonsterT

4 likes

Ik volg dit topic zijdelings, maar dit is ontroerend…

2 likes