Poeh. Knap. 
1 like
Mooi gedaan!
1 like
Topper ben je, Jur!
1 like
Mooi!
1 like
Mooi Jur.
1 like
Geweldig mooi!
2 likes



1 like



1 like
Mooi!!!
1 like
Prachtig (postuum) eerbetoon.
1 like
Prachtig gebaar, bijzondere tekening!
1 like

1 like
Mocht iemand contact hebben met de familie, dan geef ik deze tekening graag aan hen, via deze persoon. 
Dan kun je mij PBen.
Ik like jullie reacties met de gedachte aan Ted!
49 likes
De strip die je liever niet had getekend en wij liever niet hadden gezien.
Een triest verhaal met een mooi eerbetoon van HF zo 
RIP @MonsterT
4 likes
Ik volg dit topic zijdelings, maar dit is ontroerend…
2 likes