HF Café... daar is altijd wat mee

Mooi gebaar @jurk

1 like

Mooi gebaar Jur, ik hoop dat ie bij de familie terecht komt.

1 like

Knap gedaan.

1 like

Waar een klein forum, groot in kan zijn. Respect allen en in dat geval extra @Jurk!

2 likes

Dit is echt pakkend, krijg er een krop in de keel van.
Het kon echt niet een betere afscheid zijn van @MonsterT.

Ik denk dat ik wel in naam van iedereen spreek als ik zeg: Dank Jurk en Fair winds Ted!

5 likes

Heel mooi gedaan, een zeer passend afscheid.

1 like

Prachtig gedaan @Jurk

1 like

@Jurk petje af! Zo zie je maar hoe hecht we hier zijn door onze passie ookal kennen we elkaar niet persoonlijk.

2 likes

Mooi gebaar @Jurk :ok_hand:

1 like

Dat heb je echt goed gedaan @jurk.

1 like

Precies hoe het is. Goed gedaan.

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Chapeau, ik weet wat steun uit dit forum betekent :pensive:

34 likes

:pray:

1 like

Bijzonder mooi!

1 like

Mooi @Jurk, dank je wel!

1 like

Zeer respectvol! Vier het leven mensen.

4 likes

Dit had niet beter gekund, Jur.

2 likes

Grote klasse Jur. :ok_hand:

1 like

Mooier kan niet

1 like