Mooi gebaar @jurk
1 like
Mooi gebaar Jur, ik hoop dat ie bij de familie terecht komt.
1 like
Knap gedaan.
1 like
Dit is echt pakkend, krijg er een krop in de keel van.
Het kon echt niet een betere afscheid zijn van @MonsterT.
Ik denk dat ik wel in naam van iedereen spreek als ik zeg: Dank Jurk en Fair winds Ted!
5 likes
Heel mooi gedaan, een zeer passend afscheid.
1 like
@Jurk petje af! Zo zie je maar hoe hecht we hier zijn door onze passie ookal kennen we elkaar niet persoonlijk.
2 likes
Precies hoe het is. Goed gedaan.
1 like
Heel erg mooi!
1 like
Chapeau, ik weet wat steun uit dit forum betekent 
34 likes

1 like
Bijzonder mooi!
1 like
Zeer respectvol! Vier het leven mensen.
4 likes
Dit had niet beter gekund, Jur.
2 likes
Grote klasse Jur. 
1 like
Mooier kan niet
1 like