Haha, ik herken er weer een hoop. Leuk!
Hahaha zit weer goed in elkaar !!
Dank Jongens!
Vond deze qua hoeveelheid topics ook goed gelukt!
En weinig Rolex. Dat kun je wel overlaten aan de Invictems ! Nog ff en die moeten ook hun eigen hoekje hebben.
Hij zit weer knap in elkaar!
leuk gedaan weer! Een van de weinige keren dat ik hem ook volledig snap😅. Ik heb hier dus weer veel te veel tijd doorgebracht deze week
Staat er weer goed op!!!
Jur wie is de persoon in duikers outfit?
“Die Invicta’s gaan voor mad monies”
De (letterlijke) horlogeladder is ook geweldig en dat geldt ook voor de “up”!
Het gedicht over de Hulk en Daytona vind ik in eerste instantie “op de rand” maar wellicht ken jij diegene die het betreft beter dan ik en schat jij in dat het kan op deze manier.
Ik heb van tevoren toestemming gevraagd en de letterlijke tekst gedeeld. Anders had ik die rand niet opgezocht.
Dat was ook mijn gedachte en vraag (in de trant van "zou dit v.t.v. gedeeld zijn of toestemming) maar om het zo te stellen vond ik weer te “belerend”.
Bedankt voor je toelichting! Inhoudelijk kreeg ik best een bij het gedicht, dat heb je leuk gedicht.
Geen probleem!
Dank!
Ik ben hier voor meer sfeer en zou geen grapjes maken over dit onderwerp zonder toestemming. In het begin vroeg ik aan iedereen toestemming, dat stadium zijn we voorbij .
@Vespaed we kunnen wel een WOBje doen!
Dan ben ik Femke en Jij Ferd!
Ik begrijp de rolverdeling.
@Jurk heeft netjes vooraf toestemming gevraagd voor deze tekst.
Gezien de vele likes en hartverwarmende reacties op mijn topic vind ik dat ik de creatieve geest van de cartoonist gewoon moet accepteren. Ik heb het zelf hier gedeeld en dan weet je dat er reacties kunnen komen. Ps. Ik kan er ook nog wel om lachen!
Ed, bedankt voor je toelichting en veel sterkte de komende tijd! Mijn moeder is 11,5 jaar geleden overleden na een lange, slopende ziekte en was net een maand 65 jaar oud dus ik ken de pijn…
Deze is super
Dank!
Dank!