HF Café... daar is altijd wat mee

Sorry man, het was ik die in dezelfde schuit zat, want Han is veuls te jong. Die zit in een nog naarder schuitje. Ik vind 'm overigens op het randje, dat rijmpje. Misschien te vroeg. Hoe was het ook al weer? Komedie is tragedie + tijd. :slight_smile: Maar ja, ik ben de TS in dat topic niet, dus ik kon er wel een soort van om lachen. Hmmmmmm.

1 like

Je hebt ook gelezen dat ik het van tevoren heb gevraagd? :facepunch::pray:t2:

7 likes

Hi @Jurk,

Het is weer een topper! Dank voor de lach :blush:

Groet, Vincent

1 like

Jazeker. Maar soms vind ik dingen die wel mogen toch een beetje dubieus. :thinking: Ik vond 'm in ieder geval niet grappig. Misschien betekent dat dat het voor mij te vroeg was. Trek je daar niets van aan, overigens, want bijna elke grap die je ooit kunt maken raakt wel iemand.

3 likes

@Jurk inmiddels ben ik topics gaan lezen nav jouw strip, en het was weer een erg mooie vandaag!

1 like

Kom op t hoppen, ik heb 48 ook volgemaakt.
Schitterend :sunglasses:
Ik durfde het in dat topic niet te zeggen maar dacht t wel.:rofl::rofl:
Mooi gedaan @Jurk :joy:

1 like

:ok_hand: Dank!

3 likes

Ik ook niet. In het schuitje zitten omdat je beide ouders dood zijn klinkt alsof je dan maar bij de pakken neer moet gaan zitten. Zo werkt het niet.

Teken mij maar wanneer ik lomp tegen een ander doe @Jurk. Dat vind ik leuker.

1 like

Ik geloof dat we in het schuitje zaten van de middelbare leeftijd. We zijn ongeveer even oud, de TS en ik. Dit is één grote kluwen van misvattingen. :slight_smile:

Lomp? Nooit gezien.

2 likes

Ik weet van niks ?
Heb ik wat gemist?

2 likes

Ik ben de laatste die gaat beweren hoe dit werkt. Want ik weet er niks van. Mijn gedachte bij het gedicht was positief. En had jou genoemd omdat je ook in het topic er over had gereageerd. Maar zoals besproken, zal ik je alleen nog in lompe tekeningen terug laten komen.

@Fate_Amenable_To_Change en @HanDavinci jammer dat jullie er niet om konden lachen. En zoals Fate aangaf dat je dit altijd zal houden bij een grap. Hoewel ik daar zeker mijn best voor doe! Ik wens jullie Iig het aller beste tezamen met de rest van het forum.

Zie topic over de Invicta. Met jou en @Bidle

13 likes

Ik bedoelde dat je geen toestemming had gevraagd !
Hoeft ook niet.
Maar is weer prachtig mooie tekening.

2 likes

Jongens laat @Jurk doen wat hij doet. Mét artistieke vrijheid, en zónder verantwoording elke 5 berichten. Hij doet dit vrijwillig en enkel met goede intenties. Met de laatste berichten zou bij mij de lol eraf zijn.

9 likes

Het ging erom dat er stond dat hij bij alle toestemming had gevraagd!
Nou van mij hoeft het niet !
En vind het ook niet nodig omdat wat je hier schrijft er toch al staat.
En dat hij er een mooie tekening van maakt vind ik alleen maar mooi!
En voor mij een wadering !
Ga zo door Jurk Bij mij hangt ook een originele Jurk aan de muur !
Nogmaals bedankt!

1 like

Hi. had ff geen tijd er op te reageren…

Ik had alleen toestemming gevraagd voor het gedicht aan TS. Niet aan de anderen.

Maar blij dat het allemaal ok is! :ok_hand:

Blij dat je het zo opvat! Dat was ook de bedoeling. :facepunch:

Dank @septentrio . Iedereen heeft recht op zijn gevoel en mening. Die van @Fate_Amenable_To_Change en @HanDavinci respecteer ik ook!

6 likes

Dat stond al buiten kijf hoor, maar dank je. :slight_smile:

1 like

Zo. Tekening is af voor morgen.
Mijn vriendelijke verzoek nu geen drama meer te starten voor morgen.

Teaser…

33 likes

Echt niet? Een kleintje dan? :slight_smile:

2 likes

Op HF of alleen in dit topic?

5 likes
3 likes