HF Café... daar is altijd wat mee

@Jurk inmiddels ben ik topics gaan lezen nav jouw strip, en het was weer een erg mooie vandaag!

1 like

Kom op t hoppen, ik heb 48 ook volgemaakt.
Schitterend :sunglasses:
Ik durfde het in dat topic niet te zeggen maar dacht t wel.:rofl::rofl:
Mooi gedaan @Jurk :joy:

1 like

:ok_hand: Dank!

3 likes

Ik ook niet. In het schuitje zitten omdat je beide ouders dood zijn klinkt alsof je dan maar bij de pakken neer moet gaan zitten. Zo werkt het niet.

Teken mij maar wanneer ik lomp tegen een ander doe @Jurk. Dat vind ik leuker.

1 like

Ik geloof dat we in het schuitje zaten van de middelbare leeftijd. We zijn ongeveer even oud, de TS en ik. Dit is één grote kluwen van misvattingen. :slight_smile:

Lomp? Nooit gezien.

2 likes

Ik weet van niks ?
Heb ik wat gemist?

2 likes

Ik ben de laatste die gaat beweren hoe dit werkt. Want ik weet er niks van. Mijn gedachte bij het gedicht was positief. En had jou genoemd omdat je ook in het topic er over had gereageerd. Maar zoals besproken, zal ik je alleen nog in lompe tekeningen terug laten komen.

@Fate_Amenable_To_Change en @HanDavinci jammer dat jullie er niet om konden lachen. En zoals Fate aangaf dat je dit altijd zal houden bij een grap. Hoewel ik daar zeker mijn best voor doe! Ik wens jullie Iig het aller beste tezamen met de rest van het forum.

Zie topic over de Invicta. Met jou en @Bidle

13 likes

Ik bedoelde dat je geen toestemming had gevraagd !
Hoeft ook niet.
Maar is weer prachtig mooie tekening.

2 likes

Jongens laat @Jurk doen wat hij doet. Mét artistieke vrijheid, en zónder verantwoording elke 5 berichten. Hij doet dit vrijwillig en enkel met goede intenties. Met de laatste berichten zou bij mij de lol eraf zijn.

9 likes

Het ging erom dat er stond dat hij bij alle toestemming had gevraagd!
Nou van mij hoeft het niet !
En vind het ook niet nodig omdat wat je hier schrijft er toch al staat.
En dat hij er een mooie tekening van maakt vind ik alleen maar mooi!
En voor mij een wadering !
Ga zo door Jurk Bij mij hangt ook een originele Jurk aan de muur !
Nogmaals bedankt!

1 like

Hi. had ff geen tijd er op te reageren…

Ik had alleen toestemming gevraagd voor het gedicht aan TS. Niet aan de anderen.

Maar blij dat het allemaal ok is! :ok_hand:

Blij dat je het zo opvat! Dat was ook de bedoeling. :facepunch:

Dank @septentrio . Iedereen heeft recht op zijn gevoel en mening. Die van @Fate_Amenable_To_Change en @HanDavinci respecteer ik ook!

6 likes

Dat stond al buiten kijf hoor, maar dank je. :slight_smile:

1 like

Zo. Tekening is af voor morgen.
Mijn vriendelijke verzoek nu geen drama meer te starten voor morgen.

Teaser…

33 likes

Echt niet? Een kleintje dan? :slight_smile:

2 likes

Op HF of alleen in dit topic?

5 likes
3 likes

Nee hier is prima,
Gaat er om dat ik geen zin heb om de tekening aan te passen.

6 likes

Ik heb de hele week me zitten sparen voor een flinke rel, alles rustig voorgekookt… en dan dit… :angry: :face_with_symbols_over_mouth:

uiteraard niet echt… :slight_smile:

3 likes

3 likes

Ik heb niet alles meegekregen maar ik wil graag toelichten dat onderstaand citaat zo’n beetje verwoord waarom ik tegen @Jurk heb aangegeven ‘Ga je gang maar’

Als je in een forum een topic aanmaakt moet je niet raar opkijken om reacties te krijgen. Deze kunnen positief zijn, licht teleurstellend en zwaar negatief. Gelukkig kan ik constateren dat ik enkel positieve berichten heb gelezen en dat doet me oprecht goed.

Uiteraard brengt de tekst van het gedicht in de strip mij niet aan het lachen maar wellicht een ander wel. Uiteraard is de aanschaf van dit horloge ter nagedachtenis voor mij heel speciaal en heeft de erfenis er geen snars mee te maken. Ook de beschreven teraardebestelling is onjuist maar mijn inziens doet dat er niet toe.

Feit is dat ik het leuk vind dat er elke zondag een strip verschijnt en ik in zijn algemeenheid veel topics herkent en vaak een glimlach niet kan onderdrukken.

Voor mij is belangrijk dat ik gisteren een mooi persoonlijk afscheid heb beleefd in besloten kring (Corona). Daarnaast geeft het horloge ter nagedachtenis mij een goed gevoel en kan ik stellen dat de positieve en mooie herinneringen aan mijn ouders de boventoon voeren. Iets waar ik heel blij mee ben. Dus mijn inziens geen enkel verwijt naar @jurk. Het feit dat dit gedicht mij niet deed glimlachen doet daar niets aan af.

Voor nu fijne avond en veel gezondheid gewenst en ik verheug me weer op een nieuwe strip!

Ps, daarnaast vind ik de Hulk gewoon :star_struck: :heart_eyes:

36 likes