HF Café... daar is altijd wat mee

Dank!

Kan niks beloven. :sunglasses:

Dat maakt het de volgende keer wel makkelijker voor @remoss :joy:

Ik zie het ook niet als kritiek. Dank voor het meedenken. :+1:
Het is sowieso een weg. En heb wel een doel. Ik wil cartoon-art maken… het moet kunst worden in een cartoon vorm. Je moet het willen ophangen. Dat is het doel. Actueel, maar ook dat je er naar wilt kijken en nieuwe dingen ontdekt. Zoals de muis.

:joy:.

Het origineel heb ik trouwens nog hier voor je liggen @Just_Date , moet het nog alleen inschilderen :+1:

5 likes

Thx! Credits naar @Jurk natuurlijk!
Ah ja het origineel, leuk en dat komt nog wel een keer, no hurries. :+1:t2:

2 likes

Erg grappig wederom. Good job!

1 like

Mooi weer @Jurk :100: en zoals een van de vorige afleveringen al gezegd:net door die details zie je hoeveel werk er in kruipt. ik vind het mooi zo. Dat van die muizen kennen de Belgische wielerliefhebbers onder ons natuurlijk. (was dat alleen in Belgie?) Thomas Pips in de “tourgazette” in de jaren 60-70.
voorbeeldjes:

7 likes

Geweldig weer @Jurk vooral de conversatie tussen Ralph en Casper :joy::joy::joy:

2 likes

:joy: :joy: :joy:
Oh, deze is heel erg leuk. Vooral Fate die aan de bar hangt te oreren, fantastisch. :grin:

Ik ben juist dol op details.

HF Café is een satire op wat er op HF gebeurt. Als veel leden het aandacht vragen vinden komt het zo in de kroeg. Je karakter in de strip was ook een karikatuur, net als alle andere karakters.

5 likes

Haha heerlijk jurk🙌

1 like

Superleuk weer Jurk.
Goed begin vd zondag. :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Erg moeten lachen, veel herkenbaar deze week!

Ik vind de details bij de fietser, zoals de spd plaatjes onder schoenen heel eg leuk! Ook de gebrainwashte rolexlikkers zijn mooi weergegeven!

1 like

Het is weer geweldig ik was al benieuwd hoe je een aantal topics ging aanpakken en ben weeral niet teleurgesteld :ok_hand:
Ik denk dat Riddertje Roleks volgende week nog extra aandacht zal krijgen. Zijn volgelingen zullen hem volgende week zeker aanbidden als een boven zijn troon vergeven god.

3 likes

Mooie aflevering weer @Jurk! Heerlijk hoe de diverse onderwerpen aan bod komen! Ik heb duidelijk weer wat gemist deze week. Maar het is wel een grote tent geworden zo. De eerdere afleveringen hadden ook wat meer sprankelende kleuren, misschien is dat ook wel iets om over na te denken.

1 like

Weer lache @Jurk. Mis vaak de topics met wat hier allemaal elke dag aangemaaakt wordt maar dit zorgt voor wat overzicht van de leukste en humor op de zondag😂

1 like

“… het kan ook aan mijn printer liggen hoor!”

:joy:

1 like

Dank!! Leuk!

Mooie strips! En idd veel details.

Dank!

Ook leuk te zien dat iedereen zijn eigen details uit haalt!

Dat zou zomaar kunnen :joy:
Vind het zelf ook leuk dat er nu ook echt een karakter is die Rolex vertegenwoordigt in de strip.

Ik ga er zeker mee aan de slag. Ik dacht volgende week een keer een te doen zoals de profs het doen. Dus lijnen en kleuren met Photoshop. We zullen zien.

5 likes

Ook voor nieuwe fanatieke lezers (waar ik mezelf onder schaar) herkenbaar en vol humor. Tja, als je degenen die het betreft direct op de kast weet te jagen, weet je dat je het treffend hebt getekend. Chapeau!

2 likes

:dancer:. Leuk te horen! :+1:

2 likes

@Jurk zoals elke week mijn zondag
ritueel ik heb er weer van kunnen genieten

Keep up the Good work :ok_hand:

1 like

Volgens mij zijn Ralph en Kasper één en dezelfde persoon. Het zijn vast 2 typetjes van een schizofrene cabaretier.

3 likes

Dat moet een spannende dialoog met zichzelf worden dan. Voor de ene kant is Rolex het van het en voor de andere is het Invicta die de klok slaat, dat moet soms toch leiden tot spetterende discussies ten huize Chilledkalph.

2 likes

Hij is weer briljant Jur!
Thanks again.
En weer stappen gemaakt qua techniek, nog even en je kunt stoppen met je day job!

1 like