HF Café... daar is altijd wat mee

Verboden voor poesjes?

1 like

Hahahaha Jut en Jul naast elkaar. Treffend neergezet!

5 likes

:joy:HF de comic , hfle 's wat willen we nog meer… creativiteit is top in 2020

2 likes

Hij is weer fantastisch Jur! Dank je wel!:slightly_smiling_face::+1:

1 like

Dank jullie voor de positieve reacties steeds weer!! :pray:t2:.

We zijn een speciaal clubje :upside_down_face:

4 likes

Mooi gedaan weer @Jurk en gewoon op mijn foon bekeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heel goed! :+1:

1 like

Hahahahahaha, “kan ook aan de printer liggen”

Een hele sterke aflevering dit.

4 likes

“22 jaar!!! Hallo…22!!! Ik praat tegen je!!!”

Herkenbaar mannen??? :wink: @Just_Date en @joke mogen er natuurlijk ook wat van denken / zeggen.

2 likes

Hier schijnt altijd (te vaak :slight_smile: ) de zon :sweat_smile:

1 like

Hahaha dat zit in deze wel goed! Misschien dat ik deze daarom één van de betere vind. Ik hou wel van dat schurende. Het is ook de combo plaatje-tekst. :ok_hand:

Wil ik wel even kwijt dat ik de nieuwe vorm niet denderend vind. En dan gaat het niet om de afmeting van het café maar om de detaillering. Ik ben denk ik één van de weinigen die hier geen behoefte aan heeft. De drukte haalt voor mij de essentie van de boodschap weg. Zoals hierboven gezegd gaat het voor mij om de combo plaatje-tekst. En dan ben ik meer fan van keep-it-simple bla bla bla om de essentie te benadrukken.

Is geen kritiek want 1000 mensen, 1000 meningen. Ik denk dat je goed bezig bent met je ontwikkeling en ongetwijfeld zal je bepaalde technieken omhelzen en ander weer laten vallen. Leuk om hier onderdeel van te zijn!

2 likes

Gtvr, nou moet ik elke toekomstige aflevering met een loep naspeuren op “verborgen” goodies :joy:

3 likes

Je bedoelt die beer natuurlijk :joy:

1 like

Ik vind het een heerlijk plaatje. Als ik lees hoe het er af en toe in het Riddertje Rolex Only topic aan toe gaat, is deze cartoon heel mild. :joy:

2 likes

Wat een leuke / mooie avatar heb je tegenwoordig!

2 likes

Super Jurk, zo ging het inderdaad wel! :rofl:

1 like

Dank!

Kan niks beloven. :sunglasses:

Dat maakt het de volgende keer wel makkelijker voor @remoss :joy:

Ik zie het ook niet als kritiek. Dank voor het meedenken. :+1:
Het is sowieso een weg. En heb wel een doel. Ik wil cartoon-art maken… het moet kunst worden in een cartoon vorm. Je moet het willen ophangen. Dat is het doel. Actueel, maar ook dat je er naar wilt kijken en nieuwe dingen ontdekt. Zoals de muis.

:joy:.

Het origineel heb ik trouwens nog hier voor je liggen @Just_Date , moet het nog alleen inschilderen :+1:

5 likes

Thx! Credits naar @Jurk natuurlijk!
Ah ja het origineel, leuk en dat komt nog wel een keer, no hurries. :+1:t2:

2 likes

Erg grappig wederom. Good job!

1 like

Mooi weer @Jurk :100: en zoals een van de vorige afleveringen al gezegd:net door die details zie je hoeveel werk er in kruipt. ik vind het mooi zo. Dat van die muizen kennen de Belgische wielerliefhebbers onder ons natuurlijk. (was dat alleen in Belgie?) Thomas Pips in de “tourgazette” in de jaren 60-70.
voorbeeldjes:


7 likes