Verboden voor poesjes?
Hahahaha Jut en Jul naast elkaar. Treffend neergezet!
HF de comic , hfle 's wat willen we nog meer… creativiteit is top in 2020
Hij is weer fantastisch Jur! Dank je wel!

Dank jullie voor de positieve reacties steeds weer!!
.
We zijn een speciaal clubje 
Heel goed! 
Hahahahahaha, “kan ook aan de printer liggen”
Een hele sterke aflevering dit.
“22 jaar!!! Hallo…22!!! Ik praat tegen je!!!”
Herkenbaar mannen???
@Just_Date en @joke mogen er natuurlijk ook wat van denken / zeggen.
Hier schijnt altijd (te vaak
) de zon 
Hahaha dat zit in deze wel goed! Misschien dat ik deze daarom één van de betere vind. Ik hou wel van dat schurende. Het is ook de combo plaatje-tekst. 
Wil ik wel even kwijt dat ik de nieuwe vorm niet denderend vind. En dan gaat het niet om de afmeting van het café maar om de detaillering. Ik ben denk ik één van de weinigen die hier geen behoefte aan heeft. De drukte haalt voor mij de essentie van de boodschap weg. Zoals hierboven gezegd gaat het voor mij om de combo plaatje-tekst. En dan ben ik meer fan van keep-it-simple bla bla bla om de essentie te benadrukken.
Is geen kritiek want 1000 mensen, 1000 meningen. Ik denk dat je goed bezig bent met je ontwikkeling en ongetwijfeld zal je bepaalde technieken omhelzen en ander weer laten vallen. Leuk om hier onderdeel van te zijn!
Gtvr, nou moet ik elke toekomstige aflevering met een loep naspeuren op “verborgen” goodies 
Je bedoelt die beer natuurlijk 
Ik vind het een heerlijk plaatje. Als ik lees hoe het er af en toe in het Riddertje Rolex Only topic aan toe gaat, is deze cartoon heel mild. 
Wat een leuke / mooie avatar heb je tegenwoordig!
Super Jurk, zo ging het inderdaad wel! 
Dank!
Kan niks beloven. 
Dat maakt het de volgende keer wel makkelijker voor @remoss 
Ik zie het ook niet als kritiek. Dank voor het meedenken. 
Het is sowieso een weg. En heb wel een doel. Ik wil cartoon-art maken… het moet kunst worden in een cartoon vorm. Je moet het willen ophangen. Dat is het doel. Actueel, maar ook dat je er naar wilt kijken en nieuwe dingen ontdekt. Zoals de muis.
.
Het origineel heb ik trouwens nog hier voor je liggen @Just_Date , moet het nog alleen inschilderen 
Thx! Credits naar @Jurk natuurlijk!
Ah ja het origineel, leuk en dat komt nog wel een keer, no hurries. 
Erg grappig wederom. Good job!
Mooi weer @Jurk
en zoals een van de vorige afleveringen al gezegd:net door die details zie je hoeveel werk er in kruipt. ik vind het mooi zo. Dat van die muizen kennen de Belgische wielerliefhebbers onder ons natuurlijk. (was dat alleen in Belgie?) Thomas Pips in de “tourgazette” in de jaren 60-70.
voorbeeldjes:


