Jurk
30 augustus 2020 om 07:04
1952
VtiE:
heel gaaf gedaan weer!
Ruud:
Hijs weer leuk
youngwatchenthousiast:
Top gedaan weer!
Dank!!
Super!! Het punt is dus dat het qua meer tijd meevalt… het was altijd al veel .
Pak het nu wat systematischer aan. En wordt gewoon handiger. Geodriehoek erbij. 3 blaadjes.
Op mijn insta staan de 4 foto’s achter elkaar.
Fate_Amenable_To_Change:
Maar goed, ik ga er van uit dat het niet uitmaakt hoe je ze noemt, als je ze maar noemt, om Youp van het Hek in z’n hay-day maar eens te parafraseren.
En zo is het! Ik bedoel het allemaal goed met jullie en humor moet ook een beetje schuren. Je bent een man van veel kennis en dat waardeer ik. En nu neem ik je ermee in de zeik .
Ben het wel met je eens. Ik ga volgende week weer knus doen.
Heel graag gedaan jongens! En dank voor alle interactie! Waardeer het zeer.
5 likes
Ruud
30 augustus 2020 om 07:09
1954
the watch brigade. Ik vergeet steeds wie het is, @rlc of @Chillekasper maar deze cartoon biedt uitkomst.
4 likes
Jurk
30 augustus 2020 om 07:11
1956
Iemand de muis al gespot?
Het is een muis voordat we daar discussie over krijgen
1 like
HansT
30 augustus 2020 om 07:11
1957
Mijn complimenten vanuit Zuid Limburg Jurk!
1 like
Jurk
30 augustus 2020 om 07:12
1958
Ah. Zit je nog in je tent? Is het daar ook zo nat?
Fijne vakantie nog!
1 like
HansT
30 augustus 2020 om 07:12
1959
Op dit moment nog in de tent, maar vandaag weer terug naar ons mooie Twente!
Het is hier nog niet nat😀.
1 like
Mooie strip weer jurk! Echt goud!
1 like
Ik betrap me er op daar trots op te zijn. Zie het als compliment.
1 like
Zit weer een bonk humor in!
1 like
Timo9
30 augustus 2020 om 07:26
1964
Wakker worden en weer een HF Café
Alleen geen muis gespot
1 like
Wuoter
30 augustus 2020 om 07:29
1966
Is dit de muis?!
Sowieso benieuwd naar het verhaal achter de muis
5 likes
Timo9
30 augustus 2020 om 07:30
1967
Aaah die 2 oogjes had ik wel gespot maar had er geen muis in gezien hahah
1 like
Tis weer een pracht @Jurk !!!
1 like
Jurk
30 augustus 2020 om 07:32
1969
Heel goed!
Ja niks, wat is een café zonder huismuis.
5 likes
cdg
30 augustus 2020 om 07:33
1971
Je was er weer vroeg bij @Jurk en je hebt super werk afgeleverd.
En serieus goeie grappen
1 like