HF Café... daar is altijd wat mee

Supergaaf weer Jur, en ook steeds mooier getekend.

Na het lezen van de gemiste topics heb ik ook de afleveringen vanaf het begin eens terug gekeken.
Wat een verschil! Ik zie dat je er steeds meer tijd in steekt.

Ik kijk er elke zondag weer naar uit en vind het geweldig.

1 like

Zoveel TLDNR commentaren oogstte ik anders niet in m’n NAtje. Maar goed, ik ga er van uit dat het niet uitmaakt hoe je ze noemt, als je ze maar noemt, om Youp van het Hek in z’n hay-day maar eens te parafraseren.

Geinige strip weer, @Jurk, ook al zijn we niet knus meer in het perspectief. Ik vind het nog steeds jammer dat we van knus cafe naar grote keet zijn afgegleden. Buiten dat detail is ie weer mooi actueel. :slight_smile: The Pope approves!

2 likes

Het is ook nooit goed. Als je niks schrijft krijg je drie likes en wordt er commentaar in de zin van “Mand!” gegeven, of ben je te bot. Als je de moeite neemt om een verhaal te schrijven is het weer te lang. Gelukkig is het met schrijven net als met cartoons tekenen: Feedback is weliswaar een cadeau, maar je moet toch je eigen visie volgen. :+1:

3 likes

Je hebt wel een herkenbare stijl :rofl:.

En “Mand” kwam niet van mij

1 like

De zondagochtend is weer gered door deze aflevering, lekker druk in het café, helemaal top :+1:

2 likes

Lang niet alle topics gevolgd deze week maar ik vind hem weer schitterend! Top om de dag hiermee te beginnen en de week af te sluiten. Hilarisch vind ik die ‘bruistablet’… “geef me aandacht of ik maak nog een topic aan” :joy::joy::joy:
Keep up the great work, je cartoons worden met de week mooier!!
:ok_hand:

2 likes

Dank!!

Super!! Het punt is dus dat het qua meer tijd meevalt… het was altijd al veel :joy:.
Pak het nu wat systematischer aan. En wordt gewoon handiger. Geodriehoek erbij. 3 blaadjes.
Op mijn insta staan de 4 foto’s achter elkaar.

En zo is het! Ik bedoel het allemaal goed met jullie en humor moet ook een beetje schuren. Je bent een man van veel kennis en dat waardeer ik. En nu neem ik je ermee in de zeik :joy::+1:.

Ben het wel met je eens. Ik ga volgende week weer knus doen. :ok_hand:

Heel graag gedaan jongens! En dank voor alle interactie! Waardeer het zeer. :pray:t2:

5 likes

Leuk weer !
Wie is TWB ?

2 likes

the watch brigade. Ik vergeet steeds wie het is, @rlc of @Chillekasper maar deze cartoon biedt uitkomst.

4 likes

:wink:

Iemand de muis al gespot?
Het is een muis voordat we daar discussie over krijgen :joy:

1 like

Mijn complimenten vanuit Zuid Limburg Jurk!

1 like

Ah. Zit je nog in je tent? Is het daar ook zo nat?
Fijne vakantie nog! :+1:

1 like

Op dit moment nog in de tent, maar vandaag weer terug naar ons mooie Twente!

Het is hier nog niet nat😀.

1 like

Mooie strip weer jurk! Echt goud!

1 like

Ik betrap me er op daar trots op te zijn. Zie het als compliment.

1 like

:facepunch: :dancer::+1:

Zit weer een bonk humor in! :joy::+1:

1 like

Wakker worden en weer een HF Café :grinning:
Alleen geen muis gespot :grinning:

1 like

Gevonden! :joy:

1 like