HF Café... daar is altijd wat mee

Dank!!

Super!! Het punt is dus dat het qua meer tijd meevalt… het was altijd al veel :joy:.
Pak het nu wat systematischer aan. En wordt gewoon handiger. Geodriehoek erbij. 3 blaadjes.
Op mijn insta staan de 4 foto’s achter elkaar.

En zo is het! Ik bedoel het allemaal goed met jullie en humor moet ook een beetje schuren. Je bent een man van veel kennis en dat waardeer ik. En nu neem ik je ermee in de zeik :joy::+1:.

Ben het wel met je eens. Ik ga volgende week weer knus doen. :ok_hand:

Heel graag gedaan jongens! En dank voor alle interactie! Waardeer het zeer. :pray:t2:

5 likes

Leuk weer !
Wie is TWB ?

2 likes

the watch brigade. Ik vergeet steeds wie het is, @rlc of @Chillekasper maar deze cartoon biedt uitkomst.

4 likes

:wink:

Iemand de muis al gespot?
Het is een muis voordat we daar discussie over krijgen :joy:

1 like

Mijn complimenten vanuit Zuid Limburg Jurk!

1 like

Ah. Zit je nog in je tent? Is het daar ook zo nat?
Fijne vakantie nog! :+1:

1 like

Op dit moment nog in de tent, maar vandaag weer terug naar ons mooie Twente!

Het is hier nog niet nat😀.

1 like

Mooie strip weer jurk! Echt goud!

1 like

Ik betrap me er op daar trots op te zijn. Zie het als compliment.

1 like

:facepunch: :dancer::+1:

Zit weer een bonk humor in! :joy::+1:

1 like

Wakker worden en weer een HF Café :grinning:
Alleen geen muis gespot :grinning:

1 like

Gevonden! :joy:

1 like

afbeelding

Is dit de muis?!

Sowieso benieuwd naar het verhaal achter de muis :smile:

5 likes

Aaah die 2 oogjes had ik wel gespot :joy: maar had er geen muis in gezien hahah

1 like

Tis weer een pracht @Jurk !!!

1 like

Heel goed!

Ja niks, wat is een café zonder huismuis. :joy:

5 likes

:joy: good point

1 like

Je was er weer vroeg bij @Jurk en je hebt super werk afgeleverd.
En serieus goeie grappen :joy:

1 like