Jammer dat het gezien wordt als aandacht vragen ipv een bonk aan enthousiasme. Dacht dat het forum over horloges was bedoeld om met elkaar ideeën en meningen uit te wisselen…
Persoonlijk heb ik hier wel een mening over.
Als cartoonist reflecteer ik wat hier gebeurd.
En dit was zeker een breder gedragen mening over de topics. Dus vandaar de grap.
Was het een topic, dan had je de strip al niet meer gehaald… maar 3 in 1 week over hetzelfde.
Beste Ralph, ik ken je niet persoonlijk maar dat hoeft ook niet .
Je hebt een mooie collectie horloges .
Je bent enthousiast forumlid .
Je bent zuinig op je horloges, ze zien er alle als nieuw uit .
Nu de máár:
Soms ben je iets te enthousiast in het aanmaken van (gelijkwaardige) topics. Het ene topic is nog actueel en tòch maak je alweer een nieuwe aan over hetzelfde onderwerp .
Kan me voorstellen dat andere forumleden hier iets van vinden…
Tel af en toe even tot 10, ouwe stuiterbal.
Uiteraard is dit slechts een mening en kun je dit advies ook gewoon negeren .
Supergaaf weer Jur, en ook steeds mooier getekend.
Na het lezen van de gemiste topics heb ik ook de afleveringen vanaf het begin eens terug gekeken.
Wat een verschil! Ik zie dat je er steeds meer tijd in steekt.
Ik kijk er elke zondag weer naar uit en vind het geweldig.
Zoveel TLDNR commentaren oogstte ik anders niet in m’n NAtje. Maar goed, ik ga er van uit dat het niet uitmaakt hoe je ze noemt, als je ze maar noemt, om Youp van het Hek in z’n hay-day maar eens te parafraseren.
Geinige strip weer, @Jurk, ook al zijn we niet knus meer in het perspectief. Ik vind het nog steeds jammer dat we van knus cafe naar grote keet zijn afgegleden. Buiten dat detail is ie weer mooi actueel. The Pope approves!