HF Café... daar is altijd wat mee

In één woord; groteklasse!

1 like

Fantastische tekening @Jurk en leuk dat ik er ook in zit :sunglasses:

Dat is belangrijk!

Je kunt zoomen hè, Boomer :nerd_face:.

Dank! Dat klopt, besteed daar meer aandacht aan. Vroeger was ik al blij als ik iéts had :joy:.

Beste SM Sven, ik hoop dat je er om kunt lachen en je mag mij een pb sturen, hoeft niet. Ik zal Iig niet uit eigen beweging je naam bekend maken mocht je jezelf melden. Maar ik denk dat je lang niet de enige bent hier op het forum. 8k is een belachelijk bedrag voor een horloge. Dat zijn namelijk 457 entreebewijzen voor de huishoudbeurs. Als je denkt dat ik ook maar iets thuis te vertellen hebt, dan heb je het mis :upside_down_face:.

:joy::joy::joy:

Terecht!! Super mooi topic, waar dit forum om draait :ok_hand:.

Dank!

Dank!! :+1:

:joy:

Goed idee! :+1: iedereen mag met een naam komen en dan stemmen we er op of zo.

Dank! Mede dankzij de super mooie tekening van de vrouw @Stem03 :ok_hand:

6 likes

grin mannen die denken dat ze wat te vertellen hebben, zitten vaak zo onder de plak dat ze niet meer doorhebben dat ze zo enorm onder de duim gehouden worden. Vrouwen zijn zo geraffineerd… “tuurlijk jij mag dat horloge hebben”, vrouwlief komt thuis met 6 paar nieuwe schoenen, 3 nieuwe handtassen, leuke nieuwe jurkjes en wat ander spul wat 2x zoveel kost als het horloge en een blik van ”jij hebt je horloge, durf er wat van te zeggen”.

2 likes

:joy::joy: hoezo inzoomen

1 like

Geweldig weer, bedankt @Jurk :+1::+1::+1:

1 like

Cafe:

‘In de tijd gevangen’
‘Keek op de week’
‘Gezelligheid kent geen tijd’
‘De wijzende wijze wijzer’
‘De tijdreizigers’

1 like

:rofl:

Goede namen al hoor!

1 like

Blue Oyster Perpetual Bar

Ken uw klassiekers :wink:
23b5090a37779506eee1638a7c497863

5 likes

Hahahahaha heel goede. :joy:

1 like

Haha, nice :joy:

hij is weer gaaf Jurk :sunglasses:

1 like

Zit momenteel in een tentje in Zuid Limburg, maar mooi dat jouw werk gewoon doorgaat, het is weer fraai weergegeven in jouw cartoon Jurk! Groeten uit Walem.

1 like

Dank Hans!
Ik ga nergens heen :nerd_face:.
Fijne vakantie! :+1:

1 like

“Bada Bling”

1 like

Haha weer een mooie!

1 like

Ik wist helemaal niet dat jij ook aan mindfulness deed, @Pauwelix. Wanneer gaan wij samen mediteren?

1 like

Dank!! :nerd_face:

Topie weer @Jurk

1 like

Als ik nog meer mediteer dan zweef ik weg.

1 like