HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Super leuk, ook dit is weer leuk wakker worden.

Dat met jouw tekenkunsten zit helemaal goed!

2 likes

En zo begint de zondagochtend weer zoals we het graag zien.
Mooi gedaan @Sandy! :ok_hand:

2 likes

Leuke strip! Tof gedaan :smiley:

2 likes

Mooi gedaan Sandy, er zijn dus ook lelijke Omega’s :grinning:, begrijp ik nu uit de strip.

2 likes

Gelukt :joy::+1:
@Sandy is helemaal geslaagd!!

1 like

Dankje!

:blush: ik zal volgende keer wat feedback mee proberen te nemen.

Graag gedaan.

Sorry, Haagse invloed. Dan bedoel ik het ahwe haags en niet die kouwe kak :slight_smile:. Mijn vader was een rasechte Hagenaar.

Merci

Dankje

:+1:

:+1:

:+1:

Mwah, ik kan kan me voorstellen dat de X-33 zo zijn fans en zijn haters heeft. Het is een erg excentriek horloge. Ik vind hem gaaf, maar hij zal niet snel om mijn pols geslingerd worden denk ik.

:facepunch:

Bedankt allemaal. Dit is voor mij ook leuk wakker worden. :tada:

5 likes

@Sandy mooie start van je strippenkaart:)

2 likes

Hagenees dan toch?

Ik zou hem niet kopen inderdaad, maar vind hem ook weer niet heel lelijk. Best leuk eigenlijk.

Dit is een goed idee, maar waarschijnlijk ben ik er niet de juiste man voor!

True, maar ik ben mijn HF leven aan het beteren…

Dankjewel voor het tekenen van mijn personage, best goed gelukt!

3 likes

Zondag ochtend, wakker, bakkie en strip.
Zoals het hoort op zondag :smiley:
@Sandy goed gedaan, erg leuk!

2 likes

Bedankt.

Zeker, maar geen idee of ik dat door de taalpuristen geaccepteerd krijg hier :slight_smile:

Zeker een leuk horloge. :slight_smile:

Graag gedaan. Even kijken hoe je getekend verder gaat, meer als het tweede als het eerste figuur denk ik.

Bedankt.

3 likes

Ik vind het heel leuk gedaan! Leuke stijl ook!

2 likes

Helemaal mee eens!
@Sandy is meer dan een waardige compagnon :facepunch:
Ik vond het zelfs spannend, maar dat was nergens voor nodig.

Twee eigen stijlen en leuke afwisseling.
Potlood versus verf
Leesbaar versus puzzel
:sunglasses::+1:

5 likes

Mooi gedaan @Sandy, je moet maar durven. Je hebt ook hele grote schoenen van @Jurk die je aan moet doen.
Ga zo door. :muscle:

2 likes

Helemaal mee eens! Ik vind het heel stoer en ben er ook nog eens heel blij mee. Het initiatief van de wekelijkse strip kan hiermee gewoon door blijven gaan!

En wat ik ook nog eens merk - in positieve zin - is dat ik een bepaalde concurrentie voel wat mij stimuleert om te blijven presteren. Dus heel veel dank @Sandy :+1:

4 likes

Mooi debuut. Je moet het maar durven, naast de grote Jurk een duo vormen. Gaaf gedaan en ik kijk al uit naar de volgende!

2 likes

:+1:

De grootste eer die ik kan krijgen. Dank daarvoor :slight_smile:

@jurk houdt zelf gelukkig zelf zijn schoenen aan hoor. Ik zie het meer als twee sporen, dat van jurk en dat van mij. @jurk is al een stuk verder met verhalen vertellen en zijn stijl ontwikkelen, ik sta nog aan het begin. Tekenen kan ik wel, maar een eenduidige stijl en het verhaal goed neerzetten vergt nog wel wat leerwerk.

:flushed: :bowing_man:

Dankje. Gelukkig is jurk de vriendelijkheid zelf, dus dat maakt het ook een stuk makkelijker.

3 likes

Leuke strip!

2 likes

Heel leuk debuut! Ben benieuwd naar wat er komen gaat, erg leuk opgelost zo om en om :+1:

2 likes

@jurk wat een goed idee om meerdere mensen een strip te laten maken ! En heb jij ook zo af en toe een weekend voor jezelf ! :wink:

@Sandy erg toffe strip ! Ga zo door !

2 likes

:+1:

:+1:

:+1:

Bedankt iedereen voor deze aanmoedigingen. Het is een eer om dit te kunnen en mogen doen. :slight_smile:

5 likes