HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Geweldig weer @Jurk :joy:

2 likes

Leuk gedaan. Ik vind je tekenstijl aantrekkelijk. En de keuze voor je personages is weer uitstekend.

5 likes

Haha, het is net als De Speld: absurd, maar toch pijnlijk dicht bij de werkelijkheid. :ok_hand:

3 likes

Hahaha top weer

2 likes

Kleur van je pak is wel veranderd, van babyblauw naar stoer en agressief blauw :muscle::ok_hand:

3 likes

Haha, hij is weer leuk!! :joy::joy::joy:

2 likes

Ga stuk hier :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Dank allemaal! Fijn dat hij zo goed is ontvangen.
De grappen moesten van iets verder komen. Maar toen ik er voor ging zitten kwamen ze gelukkig. Wist alleen dat de rellen er in moesten. En kijk altijd bij de top topics, want dan is de kans het grootst dat de meeste leden het gelezen hebben.

:joy: had ook gekund. Maar hier mee maakte ik het verhaal rond voor mezelf. En past ook bij het idee ‘zolang er maar Rolex op staat’.

Iemand het logo van de nieuws organisatie gezien? Ook een link naar de actualiteit.

Vind ik leuk om erbij te doen! Dan krijgt men een kijkje achter de schermen hoe je een tekening op bouwt. Kost mij nul extra moeite. Gewoon tussendoor een export doen.

Dat zijn beide mooie complimenten! :pray:t2:

Je bent en blijft een favoriet karakter van de HF Elidos! En hij tekent lekker weg. :sunglasses:

Zo maakt iedereen een ontwikkeling door :laughing:

Jullie ook!

8 likes

NOS -> FOS

3 likes

Precies! Nav het Spandoek dat bij de politie hing. :see_no_evil:

3 likes

Dat was toch grappig. Zo’n in beslag genomen spandoek ophangen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

:joy:

:thinking::thinking::thinking: Van een chagrijnige naar een vriendelijke magiër. Oké ik snap het :joy::+1:

2 likes

Precies! :joy::+1:

Ja dat zou ik ook nu roepen als ik hen was. :see_no_evil:

1 like

2 likes

Leuke editie weer @jurk. Iets meer tijd voor het verhaal door die 9 vlakken, dat is ook wel lekker denk ik. En eerst “wij wijken voor niemand”, maar toch een boogje om onze HF Elidos. Ik weet waar ik moet schuilen als het echt los gaat :grimacing:

1 like

Mooi weer! lekker gelachen :laughing:

2 likes

Die bellen blazert… en die muis in de etalage :grinning_face_with_smiling_eyes:

De kleine details zijn om te gieren altijd.

3 likes

Gave aflevering weer @Jurk, mooi de actualiteit in de forum perikelen geïntegreerd :+1:

2 likes

Scherp!!!

2 likes

Hahah geweldig weer jurk!! :smiley:

2 likes