Ik ben in ieder geval bij envelop nummer 155. En de volgende keer dat jullie een huis gaan kopen, graag een beetje rekening houden met mij. Dus niet op het Wethouder Jantinus van Rijkhofplantsoen o.i.d. gaan wonen. Ik verzin die straatnaam ter plekke, maar als je aangesproken voelt, dan zal dat waarschijnlijk terecht zijn.
Ach alhier in het dorp gaan de leukste kavels ook stevast naar wethouders en ambtenaren, en jaren geleden zelfs naar de burgemeester
P.S. toch wel eng dat dit zo herkenbaar is
mijn adres is idd een belachelijk lange straatnaam. sorry, ga volgend jaar verhuizen en dan zoek ik kortere naam uit.
En dan de arme bezorger die steeds weer wordt geconfronteerd met automatisch gedrukte etiketten waarop slechts ‘Wethouder Jantinus van Rijkhofplar’ staat zodat hij alle naambordjes moet aflopen op zoek naar de geadresseerde.
Ben jij blij dat ik op Singel xx woon
Gewoon aan het begin van het plantsoen op een paaltje leggen en 2x op je vingers fluiten.
Gelukkig korten de meeste mensen zoiets af;
Wethouder Jantinus van Rijkhofplantsoen
Wordt dan;
Weth. J. V. Rijkhofpls.
Graag gedaan
Straat & plaatsnaam idioot lang hiero…
Bedankt!
Hier best een flinke meevaller!
Compenseert weer een lastige en lange
Wat dacht je van Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch in Wales?
dat geluid maakte ik soms ook sochtends toen ik nog rookte
Als er veel mededingers uit Almere zijn, heb je vast een paar keer kunnen glimlachen. Het bouwen gaat sneller dan men fatsoenlijke straatnamen kan denken.
Ik woonde voorheen in de Stripheldenbuurt, altijd lachen.
Brrr.
Op de Ridder Roleks Rotonde? Of de hete heks helling?
Quagmire-hofje
Zo spannend was het niet. Een oude striptekenaar was het voor ons…
Oké, #1 komt uit de kruidenwijk, maar je snapt het idee.