Siedoolhof 3
Not at all!
Ik had graag in een hofje willen wonen.
@schoen Vergeet de trema niet he? Die is cruciaal. Thanks.
Het is zeker een leuk idee en waardeer dat jullie dit weer willen doen!
Kreeg ook al een leuke PB van Twan.
En ik zou het leuk vinden om met iedereen die aan de strip heeft meegewerkt, dus @amaris @HanDavinci @Blauwbeer @Schoen langs te komen en dan met hen een aflevering te maken a la vorige keer. Corona-technisch is dat ook een uitdaging.
Ik heb even overleg gehad, maar we hebben het helaas echt te druk. Al onze vrije tijd gaat hier momenteel al in zitten. Dus we gaan vriendelijk bedanken. Wij, ik en Koen, gaan ons gewoon ff focussen op het versturen en signeren van de strips. Daarnaast teken ik ook nog steeds het cafe, daar wil ik ook ff mee door gaan.
Kan dit niet digitaal? Frederik kan vast de audio wel even bewerken voor een MvdT special edition.
Oh.
Ja vast wel… Maar wat is daar de lol van? Ik vond de hele dynamiek die er toen in de studio was leuk. Er was een bepaalde klik die we met elkaar hadden die voor de luisteraar te horen was.
Jij bent zo boos. Ik voel nu geen klik.
Dit is precies wat iemand zou zeggen die wel boos is, dus ik geloof je niet.
Zo herkenbaar die discussie.
@Jurk @HanDavinci
Jullie 2 hebben echt een mooie relatie!
Zonet nog een kleine woordwisseling en het nu al bijleggen.
Is make up s*x hier van toepassing?
Oke Rene, dank je. Zonder feedback geen verbetering.
Jij was de EERSTE die dit zei. Keurig.
Zit je al in de strip trouwens?
Ik woon op de Jan Pieterszoon Coenstraat. Lange naam en ook nog eens politiek geladen. Dus ik kan denk ik wel mijn excuses aanbieden.
En dan hebben ze Koen ook nog eens verkeerd gespeld. Excuses met frisse tegenzin aanvaard.
Kan prima met Teams.
Allemaal een fles whiskey in de mik, moet je is kijken hoeveel lol jullie gaan beleven.

Koen ook nog eens verkeerd gespeld
Doe je het weer. Het is Coen, niet die Duitse Koen.

Het is Coen
Ok Soen!