HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Heeft de strip een Suske-en-Wiske-titel?

Het schorem op het horlogeforum is geen porem

Is het wellicht een idee om het hele topic rigoureus op te schonen?
Of we maken twee topics. Eentje hier (om vanalles te kunnen roepen) en eentje in Algemeen om de mededelingen vanuit het initiatief te kunnen blijven volgen.

10 likes

Dat lijkt mij goed. Een van de twee Idd. Het zou fijn zijn om in algemeen te blijven. Dus of het helemaal schonen of een nieuw topic starten met de prijzen etc.

Excuus voor het werk wat je er aan hebt. Maar off topic wil ik iig niet heen. Dat lezen weinig mensen en doet geen recht aan deze actie. Ik snap wel dat het vandaag teveel off topic was

11 likes

Ik ga eens even schuiven.
Dan sluit ik deze even, anders wordt het een zootje.

4 likes

Ok, was geen succes. Het ene topic werd een onsamenhangende rommel maar bleef wél actueel, het andere was alleen info maar zakt dan heel ver weg.
Beter maar zo in Algemeen dus.
Ik ruim wel wat off topic op.
#geefjefoutentoe

13 likes

Oh ja aanvullend:
Extra publiciteit is leuk… en niet leuk.
De link naar HF in alle media met het zgn lijstje van Jasper heeft veel nieuwe leden opgeleverd die over het algemeen meteen begonnen te klieren.
Echte liefhebbers vinden ons toch wel!

35 likes

He bah… Dat moeten we niet willen

10 likes

Oeps, speelt mijn ongeduld weer op?:see_no_evil:

1 like

Hahaha… ik had deze uitkomst niet zien aankomen.
Maar vind het wel leuk.

We zullen dus niks laten zien, het wordt dan een grote verrassing :scream:

17 likes

Tuurlijk willen we niet in het nieuws,

Nog meer leden, brrr

1 like

@jurk in de studio.
:business_suit_levitating:
Op alle vragen :ja sorry maar daar kan ik geen antwoord op geven.
Maar er is een strip?
Sorry maar daar kan ik geen antwoord op geven .
Er was ook een goed doel?
Daar kan ik geen antwoord op geven.

4 likes

100% eens. Zoek op Google eens op een willekeurig horloge dat niet overal te vinden is (bijvoorbeeld een vintage van een merk uit ver vervlogen tijden) en wat komt steevast al snel oppoppen: HF.

6 likes

Ik vind dit echt heel mooi he! Moet je voorstellen; je man/vader etc is overleden en je ontvangt dan een tekening van een beetje onbekende club horlogeliefhebbers waarop op ontzettend leuke en mooie wijze het gemis maar ook respect en waardering voor de overledene wordt uitgedrukt. Dat moet denk ontzettend goed voelen als nabestaande! :pray:

27 likes

32 likes

Ik hoop dat het helpt in de verwerking, dat zij weten dat hij ook hier geliefd was en nog steeds is.

15 likes

Die leen ik even zonder terug te geven.
Goede film. Zo heb ik zeep leren maken.

Dit word @jur zn screensaver

3 likes

Eigelijk @Jurk, zou je deze ook eens in een stripje moeten gieten… 300 Spartaanse HFers die strijden om de strip :smiley:

In mijn hoofd ziet het er grappig uit :smiley:

4 likes

Haha grappig,

In mijn hoofd niet.

2 likes

Voor wie nog nooit 300 enveloppen verdeeld over 4 action-tassen heeft gezien; bij dezen:

O, en ik wist helemaal niet dat die dingen ook echt op konden:

93 likes

Mijn leven is compleet :pray:

14 likes