Prachtig,
Wat een kut werk.
Maar werkelijk prachtig
Prachtig,
Wat een kut werk.
Maar werkelijk prachtig
Yep, ik heb van alle hulpjurs wel de minst stressvolle taak. Voetbalwedstrijd op de achtergrond, koffie en beetje schrijven. Alles GDPR-proof. Behalve mijn zolderkamer nu, dat is een analoge database met adresgegevens van 300 nerds horlogeliefhebbers.
Lekker relaxed dus, zijn je handen het daar ook mee eens na 300 adresgegevens opschrijven?
Dat zou je dus voor miljoenen kunnen doorverkopen.
Prima als je mân adres doorverkoopt! Maar wel tegen 50%.
Wat een werk! Bedankt voor jullie inspanningen, ik zie er naar uit hem thuis te lezen!
Alles voor ons goede doel.
We zijn trots op jullie!!
Ik krijg al krampen in men handen als ik ergens een formulier moet invullen met enkel mijn gegevensâŠ
Respect voor dit monniken werk
Ik ook niet. In mijn beleving drogen ze vanzelf een keer uit en gaan ze vervolgens de afvalbak in.
Je hebt er wel stevig werk mee verzet, respect!
Ik zeg erin houden. Jaarlijkse HF traditie. Elk jaar een ander doel kiezen?
Ik denk dat elk jaar een doel waar we als HF-leden aan doneren, top is. Maar @jurk stopt erg veel tijd in de wekelijkse stip en dat zou ik niet van hem durven vragen. Wellicht kunnen we een andere actie bedenken volgend jaar (tenzij @jurk alsnog door gaat uiteraard).
Lijkt me juist leuk om de strip er in te houden. Maakt het verzamelwaardig en geeft herrineringen aan ellk jaar dat er geschonken is. En is ook een leuke afsluiting van het HF jaar.
Uiteraard als @Jurk dat ook ziet zitten
Ik had jou niet als een Action-shopper ingeschat.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. Action heeft goede sheit bro. Underestimate die shizzles niet.
Ik koop er velgreiniger en jawbreakers, dus daar. Oh.
Ken je @Schoen persoonlijk? Als ik hem voor me zie in een Action rol ik mijn stoel af.
Wow jawbreakers⊠dat dat nog bestaat man
Ken niemand hier persoonlijk. Toen Metin weg was ben ik maar gekomen om het aantal Turken op HF gelijk te houden.
Ik ook niet. Maar ik had verhuisdozen nodig voor de enveloppen en die verkopen ze daar. Toen zag ik deze jongens. Superhandig!
Verder koop ik er niets. Nou ja, behalve alle steigerhouten meuk en van die witte letters voor in de vensterbank. Leuk!