HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

2 likes

Altijd meer dan 17,50

1 like

Drebin gaat jou echt niet vertellen dat dit in het prijzenuitslagtopic staat. Dat zul je echt zelf uit moeten vinden. :smile:

2 likes

Als je tijden checkt, weer je dat ik het heb gevraagd voor de bekendmaking :wink:

Dus ik weet ook dat het richting de €5k+ gaat. :slight_smile:

2 likes

Doe dat maar, het heeft al genoeg van je tijd gekost deze week dunkt me. Ik denk dat er geen HF lid is die het je kwalijk neemt!

2 likes

Ik zou zeggen 2021 weer, HF strip lockdown :+1:

3 likes

Tof @SAT, die planga is je echt enorm gegund! En ook bijzonder praktisch met die diamanten in de sub. De rest ook hieperdepiep met alle prijzen!

Ik heb weleens de 6k genoemd en daar zitten we niet aan. Ik dacht dat de eerste factuur van de drukker de helft van het totale bedrag. Assumptions. Maar wellicht komen we er nog met de overgebleven strips. Hoe dan ook een uitstekend bedrag. En jullie enthousiasme is ook een hele hoop waard!

Zondag weer een strip dus. Leuk!

12 likes

Ik volg het even niet.

1 like

Kon het maar een half jaartje volhouden zonder jullie.

5 likes

Je geeft zelf het antwoord al…

8 likes

Hahahaha!

Jij zegt het, ik dacht het!

Maar hoop vooral voor @Jurk dat ie het echt alleen doet als ie er echt zin in heeft… en dat ie straks nog ff met een heel jaar overzicht…

Whut whut!! Jaaroverzicht??? Geen gek idee!

Ik bedoel… geniet even van de dingen die thuis ook belangrijk zijn Jur!!

0 druk vanuit hier!!

4 likes

Hier nog een foto van het aantal pakketjes :joy::see_no_evil:
Nogmaals super bedankt aan @Blauwbeer @Schoen @amaris en @HanDavinci !!! Zonder jullie was dit echt nooit gelukt.

58 likes

Enig idee wat dat nou weegt bij elkaar? 100 à 150 KG?

196kg

10 likes

Heb ik het gemist of wordt er nog kenbaar gemaakt hoeveel we over hebben gemaakt aan het goede doel?
edit:

1 like

Sow :grimacing::partying_face:

2 likes

@Schoen onder het mom van eigen gewicht willen dragen; is de rekening nog open zodat ik daar een stukje van de verzendkosten naar kan bijdragen?

4 likes

Zeker. Maar dit is wat het ongeveer gaat worden.
@Schoen gaat het definitieve bedrag communiceren. Maar ga uit 5,5K

En zodra de strips binnen zijn bij iedereen van de lucky 300 zal ik de reserves verkopen tbv het goede doel :ok_hand:

13 likes

Ik zit alleen vandaag even met én werk én twee kinderen. Ik ga er vanavond wel even voor zitten.

6 likes

Rekening is nog open. Maar is niet nodig hoor, we hebben allemaal al bijgedragen aan de verzendkosten.

2 likes