HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Ik zie via de PostNL app dat het stripalbum vandaag in de brievenbus zou moeten vallen :partying_face:

6 likes

Spannend!!!

8 likes

Zo dan :sweat_smile:

1 like

:+1:t3::+1:t3::+1:t3:

2 likes

Hoe kunnen jullie dat zien? Je moet toch altijd een Track and trace + postcode invullen, om een pakket/brief te kunnen volgen? :thinking: :grimacing:

1 like

Brievenpost staat bij mij altijd gewoon een foto van mits je een account hebt

1 like

Aha, daar heb je het al… :see_no_evil: Dan ga ik gelijk maar even een account aanmaken. :+1:

3 likes

Binnen! Vanavond eens goed voor gaan zitten :ok_hand:

Eerste indruk: schitterend gedaan @Jurk

12 likes

Mooi he!

12 likes

Ik weet niet hoe het nu nog gaat, maar voorheen kreeg je een code thuis gestuurd ter verificatie. Die moet je effe aanvragen!

1 like

afbeelding

2 likes

Klopt! Ik zal die binnen drie werkdagen ontvangen, dat zeggen ze tenminste. Het zal mij niets verbazen als ik het volgende maand nog niet heb gekregen.

Ik heb vorige week woensdag een pakketje verstuurd en die zit ook nog steeds in het sorteercentrum… :see_no_evil:

3 likes

Geven we dat rechtstereeks aan make a wish, of zetten we ons op een rolex wachtlijst voor een OP en gokken we erop om die dan met 20% extra te verpatsen?

19 likes

:rofl:

7 likes

Is er geen medewerker van een dealer hier die wel een horloge voor list wil verkopen (even op naam zetten) en gelijk terug wil kopen voor een kleine premium?

3 likes

Niet via rlc laten gaan. Voor je het weet zit ie dan vol krassen.

15 likes

20200912_092409

8 likes

Hm, ik ben geen fan van @rlc, maar ik denk dat hij al genoeg over zich heen heeft gekregen in zijn eigen draadje…

Bovendien, bij sommige van die AD > GD constructies hoeft de klant denk ik niet eens het horloge gezien te hebben. De klant zou in theorie het horloge alleen even op zijn naam hebben gehad en vervolgens in stickers en alles zo naar de GD. Er zijn vast mensen die met een gesloten beurs, even voor een 5-tal horloges willen tekenen. Voor elke handtekening €100 ofzo en hoppa, je loopt naar buiten. Ik zeg niet dat het zo gebeurd, maar het zou me ook niet verbazen als dat ergens in de wereld zo gebeurd.

2 likes

Zullen we het weer terug over de strip gaan hebben :slight_smile: ?

Bij mij niets te zien in de PostNL app - zou ik dan toch voor zo’n watchroll zijn gevallen? (ik weet mijn nummer niet meer :smiley: )

Spannend!

Bedoel het ook niet lullig hoor. Na 80 berichten heb ik zijn topic gelaten voor wat het was, dus geen idee of het daar geëscaleerd is. Heb daar bewust niet gereageerd.

1 like