Hij is echt mega tof!!!
Petje af voor iedereen!
Mooi man maarre merkloos bier op de tap?
Ik ga ff de brievenbus checken
Mooi!
Een dingetje… ik heb samen met Koen 300 stofomslagen gevouwen. Beetje respect ja! Cultuur barbaren. Niet gelijk die er af rukken. Het is geen verpakking!!
@TheWornWatch zie wel een kleine beschadiging op de rechteronder hoek. Was de verpakking beschadigd?
Verdorie, nog 11 dagen wachten en ik kan m pas zien.
Mijn exemplaar is ook binnen. Echt super mooi gedaan. In de kerstvakantie eens rustig doornemen.
Dank jullie wel voor al het werk, ik zie er naar uit!
Thnx mannen prachtig geregeld allemaal. Ook dat stukje extra, een persoonlijke note, maakt het helemaal af thnx nogmaals.
Ahhh hier is 'ie nog niet binnen… Spanneeend
PostNL heeft me weer een belazerd, hij zat er vandaag toch niet bij
Hopelijk nog maar één dag extra wachten, de kerstdrukte werkt natuurlijk ook niet mee!
De mijne is ook binnen, ik ben benieuwd. Nog even aan de studie en dan alle tijd om hem door te nemen, bedankt Jurk!
Geen probleem hoor, die gifjes
Haha je hebt de persoonlijke boodschap al gelezen dus!
Ik had hem stiekem alvast even opengeslagen, ik kon niet wachten…
Wat een mooie strip is het geworden! Niet verwacht dat het er zo mooi uit kwam te zien. Heel professioneel! En leuk die persoonlijke boodschap Jurk.
Dit kun je later trots aan je kleinkinderen laten zien
Leuk te horen! Fijn dat iedereen hem net zo mooi vindt als wij
Ik heb het gevoel dat dit stripalbum een betere investering gaat zijn dan een Rolex of Bitcoin. Gewoon, dat mensen later tegen elkaar zeggen: was jij erbij? Toen het HF stripalbum werd gelanceerd? En dan zeg ik: ik was nummer 76 op de originele lijst.
Dat mensen je op straat dan echt zo aankijken en dan elkaar aan tikken en fluisteren: ‘daar loopt hij’. ‘Nummer 76’. Dat het ook echt een ding wordt bij juweliers: "MIJNHEER. WILT U VAN DIE DAYTON AFBl… oh, u bent nummer 76? Zullen we de Daytona voor u inpakken of houdt u hem meteen om?’
En dan later, dat je kleinkinderen tegen je zeggen: ‘ja maar opa, hoe komt het nou dat jij vanaf je 32 in je leven nooit meer hebt gewerkt? En dat je altijd in een duur huis kon wonen en met een dure Porsche rond reed?’
En dat je dan zegt: ‘Ja kinderen. Ik was nummer 76 op de originele lijst van HF 2020. En toen. Toen kwam het moment dat @HanDavinci besloot ze allemaal terug te kopen en in zijn kluis te leggen. En alleen nummer 76 bleef over, die stond als enige voor zijn principes. Totdat het uiteindelijk kwam, het bod dat niemand kan weigeren…’