Tuurlijk.
Leuk hoor.
Morgen eens in de bus kijken
M’n nr. 31 is nog niet bezorgd, maar Enschede ligt natuurlijk wel erg afgelegen😀.
In Deventer zijn ze ook nog niet geweest… Morgen maar bij de brievenbus wachten.
het is echt supergaaf geworden, dank voor zowel de strip als de actie voor het goede doel!
Hier nog niets ontvangen… Er stond heel veel post voor ons aangemeld in de app maar bezorgen, ho maar…
Aan de andere kant, de nieuwe I-phone van mijn vrouw is wel bezorgd zojuist, ook PostNL.
nee hoor hans , ik heb hem al😃
Dan zal het wel aan de wijk liggen😂.
Wat is de strip ontzettend mooi geworden. Echt, petje af voor alle betrokkenen.
En @Jurk hoe gaaf is het om zo je eigen stripalbum in handen te mogen hebben. Dank je wel voor al je werk, je enthousiasme en creativiteit. Was je in het begin een enthousiaste striptekenaar, je bent nu echt een cartoonist geworden. Hart op de juiste plek - deze actie bewijst dit maar weer. Diep, diep respect en een welgemeend dank je wel.
Groet, Vincent
Dat zijn mooie worden! Dank je! Heel leuk!
En veel plezier met de strip
Ik heb hem nog niet binnen maar als ie binnenkomt sluit ik me aan bij de mooie woorden van Winkje. Beter kan ik het toch niet verwoorden.
Goedenavond stripfiguren
Ik zit niet zo heel vaak op het forum…dus zal een hoop missen (gelukkig)
Maar ik heb mij ooit aangemeld en vervolgens betaald.
En toen? Moet ik nog iets doen nu?
Groeten van anoniempje.
Wachten op je boek.
Ja, die van jou is ook onderweg! We hoopten vurig dat jij een case van @Crownguard zou winnen. Maar helaas.
Die heb ik al
Ik gebruik zn powerbank ook nog steeds…tis een best jong die Ramona
Ik dacht Yeaaahhh ik heb al een tijd niet gekeken, hoe staat het ermee. Ik zie dat er prijzen gevallen zijn op nummers, dus oke op zoek naar een lijst met namen vs nummers. Ik vond een lijst en hoop dat het een oude was want ik stond er niet op… HELP… Sta ik op de lijst?@Schoen ?
Zie bericht 132 met nummers en namen
Nummer 195!
“Er is post naar u onderweg”
Da’s oprecht een goedemorgen!