Hier ook nog niks in de bus. En dat terwijl ik praktisch bij @Jurk om de hoek woon.
Maar de postbode heeft sowieso moeite spullen af te leveren de afgelopen dagen.
Hopelijk vandaag!
ah thanks… oh man was al bang dat ik niet op de lijst stond en geen boek zou krijgen…
kreeg de link al doorgestuurd dank. Yes ik krijg toch het boek, had eventjes zorgen
Yes nog wat moois gewonnen ook.
Gaaf zeg, ik kan niet wachten tot hij er is!
Ook ontvangen vandaag. In een woord SCHITTEREND! Dank aan Jurk en zijn metgezellen voor dit huzarenstukje. Ga de komende dagen de strip eens op mijn gemak lezen. En tevens een ultiem voorbeeld waarom het vertoeven op het HorlogeForum zo fijn is.
Een beetje sjoemelen moet kunnen. Veel plezier ermee!
Haal dit nou ff weg. Hier komt gezeik van.
Klopt. Jij had eigenlijk die TL3 gewonnen
Graag gedaan. Ik zou het zakje dat erin zit wel even boven het aanrecht openmaken.
Ja, wat was dat eigenlijk voor siroop?
Ananassap.
Edit: best een mooi woord eigenlijk.
Hier is ie ook binnen.
Er zitten bij mij trouwens wel allemaal zwarte pen strepen aan de binnenkant van de kaft. Alsof een dronken 4jarige heeft zitten krassen. Heeft iedereen dat?
Hier in het zuiden nog steeds een lege brievenbus althans geen Cafe strip
Dat was het exemplaar waar @Jurk in zat te kriebelen om 2u 's nachts na aan de whisky te hebben gezeten.
Hier in de randstad ook nog niks…
Naja, mijn cocaïne is al wel bezorgd, maar de strip nog niet. Ik zit nu spacend bij de brievenbus te wachten.
Troost je, hier in Alkmaar liep de postbode ook gewoon voorbij alsof er niets aan de hand is…
edit: het zal me niets verbazen wanneer er straks een aantal op het darkweb worden aangeboden…