HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Heren van de organisatie; ik begin me toch wat zorgen te maken. Als één van de weinigen de strip nog niet ontvangen geloof ik… :thinking:

4 likes

Same here… zal de drukte zijn.

3 likes

Gelukkig was dat nog nuchter uit het raam en het dak van de buren.
Maar ik heb geen geweldig licht dus dacht ik maar uit het raam met voor het regent :slight_smile:

3 likes

Er zijn er helaas meer.
Post is raar. Sommigen hadden hem de volgende dag al en anderen pas vandaag…zelfde batch.

Woensdag:
Bulk (275 stuks) + 5 grote prijswinnaars.
Donderdag:
Belgen en pouche winnaars (20 stuks)
Vrijdag:
Sponsoren

Als je strip er volgende week niet is, hebben er gewoon een nieuwe voor je :+1:

12 likes

De post is deze maand zo stabiel als een zwangere vrouw. Jurk heeft een stapeltje liggen voor het geval dat. Daarom gaan we daarna ook pas de reservelijst langs.

8 likes

Rustig aan hoor. Komt goed. Ik wacht het rustig af. Heb af en toe gewoon zin om een beetje te ouweh*eren hier :roll_eyes: Ik ben hier niet alleen voor de horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik wacht ook rustig af, hoewel rustaaagh? Wordt wel steeds lastiger met al die onwijs enthousiaste reacties. Ik wil m oooook. Maar ja zondag maandag nooit postbezorging, dus tot dinsdag weer in mn bedje slapen in plaats van onder de brievenbus :wink:. Wat prikt zo’n kokosmat trouwens! :upside_down_face::rofl:

5 likes

Complimenten voor dit topresultaat heren!

2 likes

Ja oke, maar als de vliezen breken wil je toch dat er iets komt. :joy:

4 likes

Haagse Harry, altèd goed! :+1:.

3 likes

Postbode net geweest :+1:

Wat een prachtig stripboek is dit geworden zeg, kan zo naar Bruna, niemand zal er wat van begrijpen :joy:. Men zal denken wat is dit voor groepering, ze zijn toch niet gevaarlijk voor de samenleving? Gelukkig zitten alle cafés in de lockdown :joy:

Maar wat een effort echt geen woorden voor, dank jurk voor een prachtig stripboek maar ook dank aan @Blauwbeer, @HanDavinci en @Schoen. Uiteraard ook dank aan alle :sponge: :ear: :ear:

One more thing :sunglasses:

Het maakte mij niet uit of ik iets zou winnen of niet, doel is immers om een wens uit te laten komen van kinderen die het minder hebben.

Maar wat ben ik blij met deze ubercoole gangstabril :v::tumbler_glass:.

Dank voor het beschikbaar stellen @lasteraar

38 likes

Praat me er niet van. We zijn net volgas naar het ziekenhuis gereden omdat mevrouw Mojo al een aardig end op weg is, maar zou nu toch wat vroeg zijn :crossed_fingers:

4 likes

Jur hij is binnen hoor!

Ik heb je tekeningen nooit echt gevolgd, en off topic ook niet maar heel bijzonder hoe je dit hebt gedaan. Ook dat stukje met MonsterT… Diepe buiging meneer. Awesome.

@Schoen en @HanDavinci hulde. Driewerf hulde.

En tot slot @pw1979 en @Crownguard hartstikke bedankt voor de goodies!

Proost op jullie, proost op HF en proost op de hobby. Dat er maar veel van zulks moois mag volgen :muscle:

8 likes

Cool modelleke, welke is dit @lasteraar

3 likes

Geen idee zo uit m’n hoofd :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye::christmas_tree:

Leuke foto’s @sat :+1:

3 likes

Echte liefde voor het vak, ik snap jou wel :joy:

4 likes

Het is weekend!
Sta net ff bij een kerstvuurtje in het dorp, beginnen er ook allerlei oudjes over brillen.

Nu.even.niet.
:christmas_tree::eyes::fire:

3 likes

Hier mag, zoals de Duitsers zo mooi kunnen zeggen: “Keine Eile, hat Langeweile!”
We wachten gewoon eerst eens af.
We kunnen klagen over de post en koeriers, maar op dit moment zou ik zelf niet graag hun beroep willen uitoefenen.

Dus gewoon nog even geduld, en dan kunnen we alsnog kijken…

1 like

Hier ook binnen! Erg knap en leuk gemaakt, wat een werk! Echt super!!!

1 like

De strip is zojuist afgeleverd.

De strip is werkelijk prachtig en zorg bij mij voor een grote glimlach.

Inclusief de gewonnen watch case (mooi ding man!) van crown guard. Super bedankt @Jurk en alle betrokkenen voor het verwezenlijken van deze stip en het opzetten van deze dikke actie incl. sponsorgoodies… en dat alles voor het goede doel! Top.

i wish you all good karma

Ik sta er potverdrie ook nog in ook! :grin:

Wat lekkers erbij en even rustig gaan doorlezen.

Deel 18 (Ted a.k.a. MonsterT) is het deel dat ik het mooist vind… die komt nog steeds binnen. Heel mooi!

Dank!

12 likes