Zelfs m’n vriendin kwam net ineens interesse tonen in het HF toen ik door de strip aan het bladeren was!
@Jurk, complimenten van haar voor je toffe werk!
Succes daarmee! Ik hoop dat het allemaal volgens planning zal verlopen. Deze zou ik overigens niet met haar delen. Zeker niet halverwege de bevalling.
Moeilijke keuze. Geboorte missen of het leveren van de HF Cafe strip
volgens mij RB3647N
Dat is em denk ik idd. Tof, dankjewel
Kek brilleke!
Wat een prachtig stripboek is dit geworden zeg! Ik heb een gruwelijke hekel aan marketingkreten als “verwachting overtreffen” enz. In dit geval maak ik heel graag een uitzondering: @Jurk dit gaat mijn verwachting ver te boven!!
Als totaal onverwachte uitsmijter sta ik er zelfs ook nog in! Zie foto. De Daytona is uiteraard gewoon doorgegaan maar wel in de mooiste kleurcombinatie.
Boek is overigens gisteren bezorgd.
Dat is echt een vet ding!
Erg tof idd! Lijkt me wel iets voor een inkoopactie hier op het forum.
Laat-ie fijn zijn
Ook hier is vanavond een pakket bezorgd met het stripboek én de gewonnen Panerai bodywarmer, Harpoen is helemaal happy
Het stripboek ga ik van achter naar voren lezen
Sailcloth bodywarmer:
@Jurk en @Schoen en @HanDavinci en @Blauwbeer heel erg bedankt voor al het werk en Jeroen van Wristcandy voor het doneren van de Panerai bodywarmer
De Panerai goodies van Honey_Badger zijn nog onderweg, Tom ook bedankt
Ik heb hem nog niet ontvangen
Euh…
Op de laatste pagina is Harpoen getekend, dus daar eerst kijken
Dat is een groot compliment!
Dank jullie wel! Super leuk deze enthousiaste reacties! Ik ben er echt stil van. Wij wensen jullie super veel plezier met de strips! En ik waardeer het enorm dat iedereen de moeite neemt om in dit topic te reageren! Super!!
Afgeleverd bij de buren die ik helemaal niet mag:joy:
Maar de strip plus case zijn binnen! Grazie. Vakwerk
PostNL is onnavolgbaar. Letterlijk en figuurlijk.
Van mij en Bricktop zelfde bezorgadres. Mijne later verstuurd (met pouch) en vandaag binnen. Van Bricktop nog niet. Zal wel maandag worden.
Lag vandaag op bed ( nachtdienst ) maar wel een briefje in de deur dat er een pakketje bij de buren lag.
Dus niet eerst een bakkie koffie en rustig wakker worden maar gelijk pakketje opgehaald . Hierbij dus ook mijn dank aan @Blauwbeer @Schoen @amaris @HanDavinci en natuurlijk Jurk voor dit geweldige initiatief .
Echt een prachtig album welke ik vannacht eens rustig ga lezen ,Weer eens wat anders dan Netflix in de nachtdienst