HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

@Jurk ik kon je in het bericht hierboven niet erbij zetten maar nogmaals dank.

7 likes

Ook bedankt, Bryan :+1:

4 likes

Nummer 240 ook gearriveerd!

Prachtig en vermakelijk, zeker de verklarende teksten erbij, helemaal goed :+1:t2:

2 likes

En wederom een vloerfoto. Nr. 5 is binnen!

Er was overmatige belangstelling voor de Oyster-pouch!

Dank aan @Jurk en de Jurkettes.

10 likes

Die zwarte vertrouwt het niet :joy:

5 likes

Hier gisteren toch ook binnen gekregen en klaar gelegd voor de literatuur tijdens de komende kerstdagen. Dank naar @Jurk @Schoen en @HanDavinci
Ook nog een nieuwe podcast van de MvdT @Twan dus gaat helemaal goedkoper! :smiley:

7 likes

Op een zondag?

2 likes

Nee, maar toen ik zaterdagavond laat thuis kwam was het geen prioriteit om te posten… :upside_down_face:

2 likes

Mooi! Veel plezier er mee. En ook jullie dank namens het goede doel! :+1:

12 likes

Get your priorities straight damnit!

2 likes

:pray:t2:

2 likes

Jaa! Enjoy! :grin:

1 like

Inmiddels 2 dagen binnen echter nog niet in de gelegenheid geweest te reageren, dus bij deze…

Dankjewel @Jurk voor de prachtige strip (of kan ik beter zeggen boek) en tevens een groot dankjewel aan ā€˜jouw team’.

En nee dat is geen houten vloer maar een tafel :wink:

6 likes

Bij mij ook binnen!
En uiteraard op de houten vloer (svp geen visgraat noemen want dan wordt mijn vrouw boos):

Bijzonder om de achtergrond van sommige situaties te lezen. Omdat ik mij beperk tot vlaggen afhandelen en pb’s, mis ik vaak de gehele context.
Voortaan toch wat meer rekening mee houden (en de vlaggers ook). Scheelt veel werk. Ik ga meteen mijn dashboard eens even checken…

Edit:
Dit jaar 1800 vlaggen afgehandeld en 4051 pb’s verwerkt.
Dat is best veel volgens mij :joy:

42 likes

Volgende keer @Blauwbeer gewoon een berichtje sturen voor context, of je eigen aanmelden voor de BB nieuwsbrief. #nieuwsbrief in een pbtje naar blauwbeer en je staat op de lijst

4 likes

Ja, Dat is het zeker.

Damn. Je zal maar naast die mensen wonen deze kerst. Bij een beetje kerstviering pakken ze dan meteen de telefoon op…

5 likes

Nieuwsbrief?

1 like

Dat is bizar. Ik schatte dat in op twee vlaggen per dag en drie pb’s per week. Vooral die pb’s, echt raar. :dizzy_face:

Ook hier gisteren binnen wat een feest. nogmaals super bedankt :pray:t3:

5 likes

Mooi! Veel plezier er mee :+1:

10 likes