HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Hier is het album binnen hoor.
De onderstaande teksten zijn ook zeer verhelderend. :ok_hand:
Top prestatie mannen, met een diepe buiging mijnerzijds, en een mooi eindresultaat.

Gr. Henk

1 like

Ja, die zorgen voor een mooie “herbeleving”.

2 likes

Wil men dmv de poll laten weten of je hem wel of niet hebt?

En dan ook svp de poll aanpassen als je hem eerst niet had en daarna wel. Zodra iedereen hem heeft, kunnen we de 600 extra voor het goede doel gaan fixen dmv de reserves te verkopen. :+1:

• Heb hem! Mijn leven is compleet
  • Nog niet binnen

0 stemmers

Edit: we zullen pas de reserves verkopen nádat de 300 hun strip hebben. Even voor de duidelijkheid
En als nu 10 leden hem nog missen, kunnen we er alvast 10 verkopen. Je snapt hem. De 300 komen iig niet zonder strip te zitten :v:.

afbeelding

27 likes

Hier ook al even binnen, eindelijk tijd voor vrij kunnen maken.

Wat een super resultaat!!
Dank iedereen!:smiley:

4 likes

Hier ook sinds gisteren binnen. Moest even wachten tot iedereen weg was voordat ik deze foto kon maken! :see_no_evil:

Hij is weer mooi geworden @jurk! :ok_hand:

6 likes

“Papaaaa je strip is èèèèr!!” Het wachten beloond! Hij ziet er echt geweldig uit. Straks maar eens een extra lange pauze nemen om hem lekker door te bladeren… Dank aan alle toppers. Het is een hartverwarmende actie.

10 likes

Yes! Fijn dat hij er is. :pray:
Heel veel plezier er mee en dank voor je support!

11 likes

En binnen :+1:
Mooi in deze tijd om wat leuks binnen te krijgen, want ik heb nu al spijt van mijn genomen vakantie. Maar dit stripboek kan weer een deel van mijn vrije tijd opvullen.

8 likes

Afwezig toen het boekwerkje tenslotte binnen kwam. Professioneel uitgevoerd, waarvoor oprechte hulde!
Waard om op je dooie gemak door te spitten. Ik bedank iedereen die hier aan heeft meegewerkt, Jurk bovenal!

6 likes

Postbode net geweest. 3 kerstkaarten maar nog geen stripalbum. Nog een dagje wachten

2 likes

Dus elke dat staat hij in je app, maar is er nog niet?
And @Sowon and @Sowon

28 likes

correct. 3 kerstkaarten die op 19 stonden, wel vandaag binnen gekregen. en die woordspelling hahaha

2 likes

Zal je zien, krijg je straks een lege omslag zonder inhoud…

Dus ik dacht heee handig, kan je zien wat voor post onderweg is in de PostNl app? Toch maar eens kijken hoe ik die functionaliteit aan kan slingeren in de app. Ik doorloop het menuutje en krijg dit:

:partying_face::joy:

3 likes

Ik vreesde even dat mijn exemplaar was verdwenen in de chaos van de post, maar hij is zojuist toch op de mat gevallen :+1: Mijn complimenten, heren. Mijn verwachtingen zijn duidelijk overtroffen. Vond het tof om hier aan mee te mogen doen!

7 likes

Jajajaja… ik weet wat je dacht:
“Eerst dat horloge, en nu die strip ook nog eens niet” :joy::+1:

Heel graag gedaan en dank voor je support!
Er worden dus blijkbaar wel poststukken op maandag geleverd.

13 likes

Ik kan maar één keer tegelijkertijd geduld opbrengen en zelfs dat maar met moeite… Nu heb ik weer ruimte dus :innocent:

2 likes

Ik had em echt op de BBQ verwacht.
HF deformatie.

@Chlorophyl mooi vissengraatje man

2 likes

6 likes

Runderhaas spiesjes vandaag :ok_hand:

2 likes