Stond hier in de post_nl app voor afgelopen vrijdag maar kan verlaat zijn, verwacht het vandaag eigenlijk
Weer een dagje in spanning wachten of de postbode nu wel het langverwachte poststuk bij zich heeft. T lijkt wel 45 jaar terug om op de Sint t wachten
Heb de mijne ook nog niet We wachten netjes af
Zijn er al Belgen die em hebben?
Je moet ook aardiger zijn tegen de postbode. Die is daar gevoelig voor …
Helaas heb ik hem niet ontvangen. Kan die nog onderweg zijn?
Zaterdag is hij ook in de bewoonde wereld aangekomen.
Ziet er fantastisch uit @Jurk & helpers, diepe buiging!
Hier nog niet. Maar mijn ervaringen met PostNL hebben me geleerd niet teveel te verwachten. Pakje is meestal al minstens een dag te laat en dat was voor de huidige drukke periode. En dan 2 op de 3 leveringen bellen ze zelfs niet aan maar leggen het pakket in de inkomhal.
Ik zit nog steeds zonder likes. We zullen nog even geduld moeten hebben. Tot op heden is alles nog aangekomen.
Daar ga ik wel vanuit! Ik vind het vervelend voor jullie, maar nog even geduld svp. Ze zijn allemaal de deur uit.
Tof! Leuke foto ook!!
Dat wordt voorlezen
Een kinderboek staat nog op mijn Bucket list…
Maar zo te zien ben ik er al bijna!
Ik zie de postbode in de verte aankomen lopen, zal het dan eindelijk mijn strip zijn? Ik sprint naar de deur, en ja hoor jackpot!
Ziet er fantastisch uit en ga hem met veel plezier lezen!
En anders neem je zelf het initiatief en haal je hem op.
Oh nee, dat was het andere topic.
behehehhehehhe scherp
Zojuist ontvangen, helemaal blij
Rob
Jeeeeeeej!!
Nog geen album hier, maar hij werd in de app al aangekondigd voor afgelopen vrijdag, samen met nog wat andere poststukken. Komt goed.
Hier in elk geval nog niet. Hoop dat het deze week niet die poolse pipo is die de ronde doet. Bij hem liggen we op het einde van de ronde en als hij die niet afgewerkt krijgt doet hij melding dat adres niet klopt en gaat het retour naar afzender. Heeft het mij al 2 maal gelapt maar waren aangetekende zendingen die ik kon volgen en kon ze nog tijdig bij sorteercentrum uit de verzendbak laten vissen en zelf ophalen
Dat wordt voorlezen
Zeker, ik doe niet anders
Een kinderboek staat nog op mijn Bucket list…
Doen! Ik ben de eerste die hem koopt
Tip voor je aanstaande vaderschap:
De boeken van Chris Haughton (waarvan je er een paar op de foto ziet) vind ik heel tof, vooral ook grafisch.
Maar zo te zien ben ik er al bijna!
Een hoop grote kinderen hier dus genoeg geoefend