HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Cool! Leuke tekenstijl. :ok_hand:

2 likes

Als je zoiets gaat doen en volgend jaar uitlevert, maak ik je vandaag nog geld over.

2 likes

Ik was begonnen bij de A…

30 likes

‘A’ van (h)‘An’?

1 like

Aanbod staat nog steeds. Heb nog een klein neefje en wat vrienden met klein grut. Onze jongens willen er ook wel één.

https://www.chronoexpert.com/watch-brands

2 likes

Audemars Piquet

6 likes

Lijkt me erg leuk, misschien wel een idee om de instapprijsjes er bij te zetten😀 (van de horloges dan).

1 like

Uurtje of 2 thuisgekomen 2,5 uur wandelen vol verwachting bij binnenkomst weer een teleurstelling. Nog steeds niets!!:face_with_symbols_over_mouth:
Op de bank geploft met een bak thee, zit net, hoor ik de brievenbus met een zware plof. Zou t??? Naar de deur gerent en…

Ja hoor daar is de bekende (van de foto’s hier)envelop.

Helemaal blij. :blush::crazy_face:

Hartelijk dank mannen voor dit schitterende album.

Inclusief houten tafel en houten vloer. :wink:

9 likes

Jeej! Het wachten is beloond! :facepunch:
Dank ook voor jouw support.

7 likes

Nu lekker lezen! Niet koken maar eten vd toko. Heerlijk geen haast en een leuk stripboek om te lezen. Wat wil je nog meer in Coronatijd.

2 likes

Hier ook net binnen gekomen en … direct onder de kerstboom. Daarna pas kijken of ik een prijs heb gewonnen, al weet ik het antwoord al :cry:

Maar, wel het ultieme kerstgevoel :evergreen_tree:. Gave actie en een mooi bedrag voor het goede doel. Organisatie en sponsoren bedankt!

9 likes

Fijn dat ook de jouwe er nu is!!

6 likes

En jawel, het album is binnen. Erg mooi!

4 likes

Oh Yes!!

6 likes

Ik bump @Jurk zijn poll-post even voor de bezorgingscontrole.

Ik lig nog achter de voordeur te wachten maar heb er alle vertrouwen in :partying_face::tada:

4 likes

Als je hem inmiddels hebt, svp wel de poll bijwerken :laughing:

6 likes

Morgen wordt het spannend. Als ie dan niet binnen is moet je 2 weken in een vochtige brievenbus bivakkeren… :eyes:

2 likes

Hij is binnen waarvoor mijn dank. Nogmaals super bedankt voor dit initiatief dat alleen maar winnaars kent. Over winnaar gesproken ik was de gelukkige die zo een brillenkoker ontving. De bril past wel maar bij het dichtdoen gaat er toch iets fout :grimacing:
bril

21 likes

:joy:

5 likes

Oei, helemaal vergeten te melden: mijn exemplaar is ook binnen :blush:

Later vandaag volgt nog een foto met de strip op één of andere vloer…

7 likes