HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

:joy::+1: jaaaa… héél belangrijk. :joy:

6 likes

Daar zijn handige tooltjes voor

1 like

Hier ook binnen!

Hartelijk dank voor de leuke strip en wat hebben wij als forum toch weer een prachtig bedrag opgehaald!

Hulde!! :tada:

8 likes

Het lijkt wel of postzegels ook al niet meer gestempeld worden tegenwoordig…:thinking:

3 likes

Het zijn stickers dus gewoon lospeuteren!

1 like

Ja die van mij zou ik zelfs opnieuw kunnen gebruiken.

2 likes

Echt niet, dat is niet netjes…

2 likes

Daar lijkt het idd op ja. Hoop dat ie vandaag op de mat valt…

Dat zou dit kunstwerkje kunnen beschadigen, heel goed van tante Post :innocent:

3 likes

Yeeeeehhhhh!!! :partying_face::tada:

Poll aangepast :+1: hij heeft wel een harde reis gehad bij de vrienden van PostNL :grimacing::sweat_smile:

7 likes

Lijkt idd wel een 2e handsie… :roll_eyes:

4 likes

Damn… straks ben ik echt nog de enige die 'em nog niet heeft.

4 likes

Hier ook nog niet helaas

3 likes

Dat mag de pret niet drukken :grin: ietwat verfrommelde stofomslag, daar is hij voor :+1:

4 likes

Was de verpakking nog intact, lijkt er nl. op dat hij al door een aantal bezorgers is gelezen…:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Grrr, nog geen strip. Postnl hier al 3 keer gepasseerd en denk dat hij adres niet vind…, staan hier nogtans maar enkele huizen. :triumph:
Zal dus niet de chauffeur van gewoonte zijn, hopelijk ontvang ik het nog en gaat het niet terug naar Jurk.

4 likes

Op de valreep!

Leuk hoor :+1::christmas_tree:

17 likes

Hier ook nog niets ontvangen😒

1 like

En ook die zijn binnen, ik vind het hartstikke leuk dat ik dit heb gewonnen :slight_smile:

@Honey_Badger bedankt :+1:

Toffe inzamelingsactie met loterij en een geweldig stripboek, iedereen bedankt :+1::+1::+1:

7 likes

Hier is tie ook/wel binnen. Wat een plaatje! Echt een heel mooi stripboek geworden. En de uitleg eronder maakt het voor degene die de vele discussies niet (meer) kent nóg waardevoller.

Superbedankt heren, voor de mega grote hoeveelheid energie die dit geweldige (goede doelen)initiatief mogelijk heeft gemaakt! :+1: :+1: :smiley: :smiley:

4 likes