Yeah de Montblanc Timewalker is ook binnen vanmiddag afgehaald door mijn zoon bij Jaap.
Pracht horloge Jaap @SuperC bedankt.
Mooi ding hoor
Superleuke prijs.
Men pakje dat eergisteren vanuit Nederland met PostNL is verstuurd, is ondertussen binnen. De strip nog steeds niet
Er zit momenteel een flink verschil tussen de diverse klanten die versturen per PostNL. Wat ik een beetje zie gebeuren;
Brievenbuspost wisselt enorm, soms vrijwel volgende dag en andere poststukken duurt het dagen.
Pakketten, een deel van de pakketten van klanten die groot hun verzendservice inkopen gaan gewoon normaal door het traject. De pakketten van ieder ander gaan langzaam en chaotisch.
Je hebt helaas pech vrees ik. Ik hoop voor iedereen dat het morgen binnen is.
Hij is binnen! Echt heel tof geworden
Is je eigen schuld
PostNL is wel iets de weg kwijt. @Watchstick_81 heeft mij 8 dagen geleden een brievenbus pakketje opgestuurd, en dat kwam vandaag pas aan.
Ik vond het wat riskant om zân Speedy Tuesday op deze manier op te sturen, maar hij had alle vertrouwen.
Ja ik wilde er eerst gewoon postzegels op plakken, maar het adres op het hesaliteglaasje schrijven gaf toch wat weinig vertrouwen. Ik ben benieuwd naar de eerste macro shots!
Ahjah, das ook weer zođ proud like a motherf@cker! Bedankt voor de persoonlijke tekst.
Wel goed om te horen dat iedereen hem mooi vind had graag meer tijd gehad voor alle details, maar maybe next year
Super tof van je!
Hier de eerste foto!
Hij is in het echt nog veel mooier!
Bedankt dat ik m tijdens kerst mocht proberen
Jij bedankt!!
We Shall See, gadget
Hier is hij ook binnen! En ja, ik had deze vorige week natuurlijk ook gelijk mee kunnen nemen, maar daar heb ik volgens mij niet eens aan gedacht. Thanks @Jurk, ben er heel blij mee
Hier niet. Hopelijk heeft post nl een goeie gps. Als ze hier in west vlaanderen de weg moeten vragen keren ze best gelijk om.
Awel e, ge riet ier an de luchtn rechts, ton over t rondpunt ge passeert den bjeenouwer en 100mĂšters vwoorder eje een klein stratje ep uwen linker kant. Da rieje in tot aje ep de gentske bane komt. Daar gaje were links tot an de luchten ton nog een betje deure rien tot aje ep links de carrefoer ziet. Vraget daar nog nekjeer.
Door vakantie even moeten wachten, maar het was het wachten waard!
Vandaag in de post gekregen, ben erg benieuwd zodra ik thuis ben!
Ik heb het vroeger wel mee gemaakt toen ik in Finland een nieuwe klant zocht,
âRecht door en bij opa Piet links, dan met de bocht mee en waar vroeger de bakker zat weer links.â
In Leuven - BE - ook nog niet, maar 't zal wel komen hé
Hier in Antwerpen ook nog niet. Maar ben blij dat ik niet de enige ben.
âAlles komt op tijd voor hem die wachten kan - François Rabelaisâ