gedeelde smart is halve smart.
Maar ik vind het wel balen voor jullie!
Het komt sowieso goed.
Sta er niet van te kijken als hij morgen aan de deur staat.
Zie net op de Ring app dat de strip eindelijk geleverd is! Yessssss. Als ik thuis ben neem ik een kiekje (met vloer). poll aangepast
postbode net geweest nog steeds niks, wel nog in app gezien dat 22,23 en 24 bezorgd zou worden. Denk dat het nu dinsdag wordt.
Ben ik enige Zaankanter niet te hebben ontvangen? hahah
@jurk vier kerst paar dagen later pas. Moet helaas werken met alle feestdagen deze week. Dus nog steeds op tijd voor onder boom hoop ik.
Laatste stand van zaken: niks gehad en zie niks in app staan.
Deze wel, was met een dagje binnen… helaas heeft Jurk niet zo’n snelle service!
Wat is die KS toch gaaf. Oh sorry, dat is hier off-topic natuurlijk.
Het is niet aan @Jurk, maar aan PostNL. Jur heeft alles op tijd afgerond, volgens afspraak.
Ik zou hem terugsturen.
Dankjewel!
Al die aanpassingen in je reactie
Ga niks terugsturen. Deze is net terug van een service. Horloge is tweedehands ergens gekocht.
Heel graag gedaan!!
Jullie bedankt!
Ik zou nog even afwachten, in achterstandswijken duurt de post altijd wat langer.
Wat een pracht strip. Viel bijna van de stoel toen ik mijn naam genoemd zag worden. Ben er stil van…
Ja hoor, na een week onderweg geweest te zijn is het album eindelijk in het Amstelveense terecht gekomen.
Net even snel doorgebladerd, maar wat een prachtig album is het geworden. En dan ook nog een mooi bedrag voor het goede doel. Ik ga er de komende dagen eens rustig voor zitten om het door te lezen.
Voor een ieder hier aan heeft meegewerkt, jullie zijn toppers!
Ge ziede gie van kortriek zekers?
Edit, hier is de strip nog niet binnen.
Geboren en getogen.