Jeeeh!!
@Chillekasper ik neem morgen ff contact met je op. Heb wel een oplossing
Was maar een grapje die opmerking over bezorgservice. Ik hoop dat je dat ook zo hebt opgevat. Je hoeft van mij nog niks te regelen. Ik ga er namelijk gewoon van uit dat hij ergens volgende week wel zal opduiken, mocht dat niet het geval zijn dan kunnen we misschien aan een oplossing denken.
Ik heb nog alle vertrouwen dat hij hier komt.
@Jurk ik zocht gewoon een reden om een foto van mijn horloge te plaatsen. Ach dat zal ook wel gelogen zijnā¦
Hier ontvangenā¦heeft wat extra reistijd achter de rug, maar toch gekomen.
Prachtig album geworden hoor, complimenten!
Je moet mij niet al te serieus nemen.
Werd jij maar een keer serieus genomen
Dat is ook een iets. Wanneer ik een grapje maak nemen mensen het serieus en persoonlijk. Wanneer ik een serieus onderwerp aansnijdt dan lijkt het alsof ik met mensen praat die een borreltje te veel op hebben.
Even op de topic: zoals ik al schreef. Het is niet nodig om iets speciaals te regelen. Ik verwacht dat het nog in de loop van volgende week zal komen.
Hikā¦burpsā¦
Dank!
Ok, dan wachten we het nog heel even af.
Fijne kerstdagen iedereen!
Dat denken we bij jou af en toe ook chef.
Ow?
En binnennnnnnn!! Prachtig album geworden, met een leuke persoonlijke noot voorin, top
Als je het album in handen hebt besef je pas hoeveel werk hier in heeft gezeten, de vele prachtige tekeningen samen met de begeleidende teksten en dan nog logistieke operatie. Voor @Jurk en een ieder die hier aan heeft bijgedragen: een buiging zo diep dat ik bijna uit mijn rolstoel flikker en CHAPEAU
Poll heb ik aangepastā¦
Wat een ontzettend leuke reactie met de nodige zelf spot! Dank. Heel erg graag gedaan en jij ook bedank voor al je support en donatie aan het doel
Fijne kerst!
Bedankt!! En jij ook bedankt voor je support.
Haha, geweldig @Jurk, deze zag ik even niet aankomen, super gedaan en mijn kerst kan niet meer stuk
Toffe humor van zowel de onbewuste aangever als de scherpe cartoonist. Ik mag dit wel
Fijne kerst!
Nieuwe week, nieuwe kansen!
Hopelijk komen nu de laatste strips binnen en kunnen we beginnen met de reserves uitgeven.
Wil iedereen de poll svp bijwerken als je hem eerst niet had en nu wel.
@lasteraar informatie balie!! Ook jij!
Iedereen in het team ontzettend bedankt, ik heb hem eindelijk mogen bewonderen en het valt echt niet tegen. Ik heb het even uitgelegd aan familie etc en die vinden het allemaal helemaal geweldig.
Ik ben, ondanks dat ik m hier zovaak voorbij heb zien komen, ontzettend onder de indruk, het is echt heel erg mooi geworden, heel tof!